Jump to content

Recommended Posts

hoi luitjes,

 

hier een berichtje van paulette en liesbeth.

ons vrouwtje baardagaam moest uit het terrarium omdat het mannetje te opdringerig werd hij is 30 centimeter, zij is 20 centimeter. misschien plaatsen we haar weer terug als ze net zo groot is. hij ging eerst steeds dreigen en haar beklimmen maar het werd nu vechten omdat zij niets van hem wilde.dus uit elkaar gehaald voordat hij haar misschien dood. wel erg jammer want het was een leuk stel samen, en het is leuker met zijn tweeen dan alleen.

dit was voor nu mijn nieuws als er mensen nog verder tips hebben graag.

 

groetjes paulette en liesbeth.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebben er goed aan gedaan om ze appart te zetten hoor

Het lengte verschil is erg groot vind ik

ten tweede ook goed zodat ze niet zwanger kan raken want ik neem aan dat ze nog niet oud genoeg is

Baardjes kunnen makkelijk zonder elkaar leven hoor, meestal is het de mens die het zielig vind (heb iik ook hoor)

 

Groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo paulette en liesbeth

 

Ik heb psies hetzelfde probleem maar dan net andersom hihi mijn nieuwe veel oudere dame kan mijnmannetjuh niet uit staan hij rent nu zelfs voor haar weg en kruipt dan stevig tegen me aan das ook een vreemd gezicht hoor hihi maar ik ga morgen weer een ander vrouwtjuh halen en bij me mannetjuh zetten in de hoop dat dit wel goed gaat en dat het andere vrouwtjuh dan inziet dat mijn mannetjuh heeeeeeeel erg lief is anders moet ik haar echt weer weg doen en dat vind ik erg vervelend voor haar.... ik hoop voor jou dat het nog goedkomt en je mannetjuh tot inkeer komt ...

veel sterkte met je baardjes

 

Groetjes Vissie

Share this post


Link to post
Share on other sites

he vissie

 

ik denk niet dat je ervan uit kan gaan dat het dominante vrouwtje door een andere mak vrouwtje anders zou gaan doen ,

ik heb dit zelf namelijk ook gehad , de man en de vrouw waren allebij te dominant

 

greets edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ik zit er ook een beetje mee, mijn mannetje is ook groter en steviger dan mijn vrouwtje, en ook dominanter. Gisteren heb ik wel gezien dat ze hem wegduwde om eerder bij een krekel te zijn, dat was een grappig zicht moet ik zeggen. En de laatste tijd zit zij weer meer bovenop hem dan andersom, maar het is zeker iets om goed in de gaten te houden.

 

Ze vechten absoluut niet met elkaar, hij heeft haar ook nog nooit gebeten, dus dat is wel een goed teken.

 

Zij is ook weer flink aan het groeien, is op dit moment aan het vervellen, dus ik heb nog wel goede hoop. Maar mocht het erger worden dan gaan ze zeker apart. Hij vertoont nog absoluut geen tekenen van willen paren, maar als dat zo is dan gaat ie in quarantaine, want wij willen hier geen kleine baardjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gedoe allemaal zeg Pfff.

nia zolang ze niet vechten moet het toch kunnen.

En hier wissel het ook hoor, dan gaat dena op cizmo liggen en dan andersom.

Xena is nu 96 gram en 32 cm.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×