Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Me Bruiloft

Recommended Posts

Foto`s gaan even niet, me weblog wil niet echt de foto`s opslaan, en hoe het anders moet weet ik niet, hahahahah

Dus de foto`s krijgen jullie nog.

 

Nou om 6 uur s`morgens wakker, pffff vroeg hoor, maar me schoonzus moest haar medicijne, dus om half 7 aan de koffie om wakker te worden.

 

 

 

Om half 10 kwam de kapper voor haar, maar na een kwatier was ze klaar, en het zat niet echt mooi, dus me vriendin die mijn haar deed, heeft het even over gedaan, en het zat mooi, op naar boven om de jurk aan te doen.

 

Onder tussen kwamen er al mensen, dus voor de koffie en broodjes zorgen, maar moest zelf ook nog klaar zijn voor de bruiloft.

 

Klaar en nu voor de mensen zorgen die al binnen waren, we hadden heerllijk weer en veel waren lekker buiten ....Nog alles in de auto stoppen voor het feest, moest niets vergeeten.

 

 

 

Om 2 uur ben ik naar het stadhuis gereden om mensen op te vangen en een pakeerkaart te geven, en een bloem, Rond kwart voor 3 kwam alles van me huis en bruidspaar op het stadhuis, nou alles was er.

 

Dit ging ook allemaal goed, na de plechtigheid naar het gebouw waar er feest geviert werd, me zwager en schoonzus moesten even weg, kon ik alles bespreeken met de mensen over de avond.

 

 

 

Met de reseptie ging ook alles goed, en toen lekker eten, en dat was erg lekker en erg mooi gedaan, we begonnen met vis, allerlij vis soorten, en salade (Loopent beffet) na het eten het eerste stuk van me boekkie, en dat ging erg goed en was erg leuk, ik heb zelfs nog gezongen, hahahahaha

 

 

 

We hadden een vader aberham in rasta stijl.

 

 

 

Oja en wij zijn eerst naar binnen gegaan en voor de pop gaan staan, en allemaal gezongen, en toen weg bij de pop, en gellijk keek me zwager mijn aan, maar vond het echt heel mooi, en zei ook gellijk van jij he wordt terug gepakt hoor, hahahahah.

 

 

 

Maar het feest was echt fantasties en alles is echt goed gegaan, heb zelfs komplimenten gehad van mensen die een feest zaal hebben, ze hadden veel bruiloften gehad, met veel seremonimeesters maar ze vonden dat ik het heel mooi en goed gedaan had.

 

 

 

Gisteren kon ik niet praaten van de schorheid, maar het was echt heel mooi en zal het zo over doen.

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijn dat het allemaal succesvol is verlopen

en dat je schor ben is een teken dat het gezellie was en je veel heb lopen kletsen :P

nou de fotos zien we dan nog wel een keertje

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil

fijn dat alles goed is gegaan

en dat het bruidspaar een mooie dag heeft gehad

feliciteer ze maar namens ons

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

HARTELIJK GEFELICITEERD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×