Jump to content
Sign in to follow this  
Amy

Dieren In Terrarium

Recommended Posts

binnenkort is mijn nieuwe terrarium af, en dan heb ik mijn oude over (120*40*40)

mijn vader heeft alleen gezegd dat ik geen reptielen meer mag en liever ook geen andere dieren meer, maar zeker geen reptielen.

weten jullie wat je nog meer in een terrarium kunt houden?? behalve reptielen dus??

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

waterschildpadjes, een klein laagje water, zo deden wij het in de dierenwinkel ook. Maar anders kun je het misschien verkopen, en als je er niet teveel voor vraagt hou ik me aanbevolen, ik moet mijn 2 schatten binnenkort apart gaan zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook gerbils en hamsterst en miss ook wel een cavia of iets dergelijks kunnen erin.. een vriend heeft in een 120 x 60 x 60 3 gerbils zitten en doen het uitstekent en genieten van de ruitme..!! hij heeft wel de schuifruit eruit gehaald en er gewoon glas in gezet zodat hij ze van bovenaf kan pakken ( dicht gemaakt met grote mooie houten plankt) die hij zo opziij kan schuiven.

 

groet bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

het is een grote bak ,maar wat ook leuk is en makkelijk in onderhoud zijn slakken.

koningsslakken heten ze(ofzo).dat zijn huisjes slakken die ong 20 cm worden.karin heeft ze,ze schijnen geen slijmspoor achter te laten.als karins slakken babys krijgen neem ik er 2,lijkt me leuk hoor!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan die koningsslakken niet vinden op internet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ik zal karin vragen om de juiste naam,en een foto.typ anders effe slakken in bij reptielen op marktplaats ,daar worden ze regelmatig aangeboden.ze zijn echt leuk hoor!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×