Jump to content
Sign in to follow this  
Amy

Terrarium Is Binnen!

Recommended Posts

Eindelijk is mijn terrarium binnen. hij is nog niet in elkaar gezet want anders past hij niet door mijn deur.. maar het glas is er dus :P en alle andere dingen ook. hij is echt groot :D en mooi.

binnekort ga ik hem samen met mijn vader in elkaar zetten :D

 

groetjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met je nieuwe terra

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi veel bouwplezier toegewenst en maak er iets moois van

 

 

groeten winna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

toevallig zat ik vandaag aan je te denken, hoe het met je gaat. En nu sta je op het forum!! Gefeliciteerd met je nieuwe terra, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met het bouwen en inrichten

we horen het wel hoe het gaat en ja foto,s he als het straks klaar is

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

proficiat met terra

 

veel plezier bij het bouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij staat al voor een groot deel in elkaar, het wordt best mooi. maar mijn vader heeft perongelijk 1 plaat laten vallen dus we kunnen even niet meer verder. we moeten dus bijbestellen :P

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat is zonde amy:P

 

maarja gedult is een schone zaak;)

 

groet bas :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben de plaat net binnen, het was de een na kleinste plaat maar nu hebben we hem besteld bij een schilder ofzo iets.. 27 euro! waar ik hem eerst vandaan had was hij niet eens 10.. maarja.. :P

 

we zijn net verder gegaan met het in elkaar zetten, alleen de voorkant moet er nog voor een deel in (die dingen waar de schuifruiten in moeten en de schuifruiten zelf moeten nog) en daarna ben ik klaar :D we wachten nog even met een achterwand, misschien komt die er wel niet in. de muur erachter is half geel dus dat is ook al een soort achterwand.

als hij helemaal klaar is plaats ik wat foto's :)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Amy.

wat zijn de vooruitzichten van het terrarium?

heb je al foto's gemaakt

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga binnenkort foto's maken (als hij helemaal af is) dat is ongeveer zondag ofzo. hij staat nu helemaal in elkaar we moeten alleen nog een paar kitrestjes van het glas halen en gaten maken voor de lampen. de achterwand komt misschien ooit nog maar ik weet niet wanneer.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is klaar!! Het ziet er allemaal wel nog een beetje kaal uit.. ik moet weer even sparen en dan pas kan ik nieuwe spullen kopen voor in het terrarium en binnenkort komt er nog een extra uv-lamp (er zit ook al uv in die linker lamp en klein beetje in rechter) ik kreeg hem als ik er recht voor stond niet helemaal op de foto maar ik heb mijn best gedaan.. :P hier de foto's!! oja.. de ramen moeten ook nog schoongemaakt worden aan de buitenkant, er zit nog een beetje kit op..

 

fotorol2.jpg

fotorolleke1.jpg

fotorol.jpg

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

dat is een groot terra zeg!! Daarin zullen ze het wel naar hun zin hebben. Nog even sparen en wat leuke dingen kopen om in te richten!

Wat zijn de afmetingen van dit terra?

 

En heb je al bedacht wat je met het andere terra gaat doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is 180 bij 40 bij 50(hoog)

 

ik zou graag een slang willen in het andere terrarium.. maar dat mag niet, dus nu ga ik er een maar een paar muizen in doen ofzo.. kheb er toch zat :P ik ben nu bezig om de achterwand eruit te slopen :P lukt niet echt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou je die eruit halen, is toch ook leuk voor die muizen om te klimmen? En het scheelt jou weer werk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is niet meer mooi en dan kunnen ze misschien aan het piepschuim knagen ofzo (moeten ze wel eerst door het cement heen, maar muizen kunnen zo veel.. :P ) en ik ga er zelf allemaal spullen voor maken waar ze in kunnen klimmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat is waar, daar had ik nog niet aan gedacht, muizen zijn echte knagertjes, je kan die achterwand er idd beter uithalen. Ook leuk hoor, zo'n glazen bak voor muizen, kan je goed zien wat ze doen, en zo hebben ze een heel leuk leven voordat ze eindigen in de bek van een baardagaam. Of zijn het geen voedseldieren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee deze worden niet opgegeten. Ik heb 6 muizen waar ik af en toe mee fok en die nooit opgegeten worden. Ik fok er ook niet heel erg veel mee, ik doe het niet alleen voor voedseldieren. Ik vind het gewoon leuk om nestjes te krijgen en uiteindelijk gaan de pinky's in de vriezer.. ik laat ze alleen als pinky opeten want ik denk niet dat mijn baardjes een volwassen muis doorkrijgen...

en ik vind het ook niet leuk als de muizen waar je een beetje aan gehecht bent opgegeten worden, die pinky's ken ik nog niet en die doe ik daarom ook zo snel mogelijk weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo.

 

Wat een supermooie terra.

Hij leek wel groter op de foto dan 1,80.

Wij hebben 1 die staat nog steeds in de tuin :angry: van 3 meter.

We weten hoe we hem heel boven krijgen HAHAHA.

Maar we gaan volgend jaar verbouwen dan gaat de balkonreling eraf dan kan hij makkelijker naar boven.

Misschien dat hij al eerder boven komt voor de winter nog hoop ik eigenlijk.

Moet mijn vent maar eens onder zijn kont schoppen.

Hij staat er nu al een jaar :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×