Jump to content
Sign in to follow this  
the lizard

Wandelen Midden In De Nacht

Recommended Posts

hey ik denk ik zit het er vast maar, voordat ik naar school ga.

 

ik lag gister heerlijk te dromen over hamm haha, toen ik ineens wakker weg en hoorde allemaal gekrass op ruiten en doffe klappen enz.. wat bleek nou was me leguaan vrouw ineens midden in de nacht rond 4 uur aan de wandel gegaan???

ik vind dit persoonlijk niet normaal gedrag bij leguanen.

wat normaal slapen leguanen allemaal als het licht uit gaat. maar waarom zou ze dan wakker zjn geweest? nadat ik een half uurtje bij haar was geweest en haar even op schoot had genomen.. lekker geknuffeld was alles weer goed.. maar na een half uurtje begon ze weer..... nu is ze de HELE NACHT OP GEWEEST!!!!???? dat is wel anderhalf uur. ik snap het echt niet. me pa zei ook al: heb je ze wel goed gevoert?

ik voer ze iedere dag 2x verse borden vol met andijvie en paprika manderijn enz enz

 

zou een van jullie misschien iets in gedachten hebben van hoe en wat?

laat het me dan even

 

b.v.d

 

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel gek ja, ik heb geen verstand van leguanen, dus ik kan hier niets zinnigs over zeggen, maar hoe je het vertelt klinkt het wel heel grappig. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien buikkrampen ofzo??

last van de warmte (had ik zelf kon ook niet slapen)??

mischien wilde ze bij jou in bed??? :D

grtjssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

nouja ik heb in ieder geval geen oog dicht gedaan. want tja door de hitte heb ik mijn kamer deur los en me raam.. zodat het lekker kan doortochten. maar het terra van de leguanen zit in het trappengat. dus is wel irriant. maarja ze is nu weer rustig misschien liep het mannetje wel te vervelen en had ze zo iets van weg hierr :lol: ... ze zat namelijk wel steeds op de zelfde plek in het terra de graven enz

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee terra zat gewoon dicht. maar het geluid wat ze maakte hield mij wakker

 

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij was zeker vroeg uit bed ja :P

vervelend dat je hele nacht heb wakker gelegen

hopen dat het nu niet meer gebeurt

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

zeg je nu dat je een coupeltje hebt,dat ze bunkert en graaft,lol.dat ze nu niet slapen is zo gek niet,tis opeens ongewoon warm.normaal is het lampje uit opstijven,en slapen,maar dit gaat nu dus niet op omdat het veel te warm is.paartijd zit eraan te komen.maar de natuur staat op z,n kop.lola heeft ook nu al kuren,veel te vroeg,maar niks aan te doen.(hij heeft al weer intresse in de bekende handschoen)

kan het zijn dat ze zwanger?

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die van mij beginnen al hevig naar elkaar te knikken enz. maar ze is nu weer lekker rustig en komt idd denk ik door de warmte. en misschien omdat ik haar wat later op de avond had gevoert? misschien had ze wel last van de darmen.. krampjes ofzo

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×