Jump to content
Sign in to follow this  
karolina

Kan Ik De Eitjes Verplaatsen?

Recommended Posts

Hoi

Even weer een vraagje ivm broedstoof ik heb twee broedstoven maar nu gaat vandaag of morgen mijn vrouwtje weer leggen maar beide stoven zitten vol dus wil ik de eitjes die nu aan het uitkomen zijn in de andere broedstoof leggen zodat ik dan die nieuwe eitjes in dat stoofje kan leggen de broedstoof waar ik de eitjes die aan het uitkomen zijn wil ik in een stoof leggen die over twee weken uit kunnen komen kan dit heel voorzichtig of heeft iemand een tip wat ik anders kan doen alvast bedankt

 

<_< Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zorgt dat je andere broedstoof waar je ze in wilt doen op temperatuur is, dan kan je ze best overzetten hoor, mits de eieren natuurlijk niet kunnen draaien of rollen, maar neem aan dat ze in een bakje liggen, dan is het geen probleem

succes groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

als je der eitjes kan verplaatsen naar de andere stoof ,

wrm doe je dan niet de nieuwe eitjes in de stoof waar je die andere naartoe wil verplaatsen .

das veel makkelijker

 

greets edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Esma en Edwin

 

Ik heb de eitjes los in de broedstoof dus kan ze niet verplaatsen heb dit vamiddag gevraagd aan de dierenwinkel waar ik mijn baardjes ook heb gekocht dus had nog een klein terrarium op zolder staan die heb ik nu klaar gemaakt met een verwarmingskabel eronder. Maar any way bedankt voor de tip groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×