Jump to content
ellen

Vraagje Online Shop

Recommended Posts

ik heb hier eens gekeken op online shop, en de prijs bevalt me wel,

maar hoe gaat dat nou in zijn werk, ik neem aan dat die beestjes toch niet via de post hierheen komen, en wat moet je dan kiezen mannetjes of vrouwtjes of kan je

die grote terra ook met een baardje bestellen, ik zou liever met een beginnen in een grote terra als dat kan.

 

groetjes ellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 1 baardje is een terra van 100*50*50 voldoende wil je een stelletje dan zal je al snel naar de 120*50*50 moeten gaan. Je kan alleen geen mannen bij mekaar zetten. Nu is Marc wel iemand die geloof ik ook bij kleintjes onderscheid kan maken tussen mannen en vrouwen dus denk dat hij je niet zo snel 2 mannen mee zal geven. En ik neem aan dat je die gewoon op zal moeten halen want dat is niet te doen met de post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, een baardje moet je op gaan halen, maar er zijn nog meer forumleden die baardjes in de aanbieding hebben hoor, en je maakt er dan gewoon een gezellige baardagaamdag van. Zo kom je nog eens ergens. Freaks, die mijn bak maakt, woont ook zo'n 2 uur van me vandaan. Geen probleem hoor, ik cross heel Nederland door!

 

Voedseldieren kun je trouwens ook prima bij Marc bestellen, hele goede kwaliteit, en het handige is dat je er niet de deur voor uit hoeft, de post brengt het bij je!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat dit onderwerp alweer even geleden is geopend,

maar wil toch nog even iets kwijt.

 

Zoals je misschien al weet,

Worden terrarium's en baardagamen niet per post geleverd.

Deze mag je komen afhalen (op bestelling en afspraak natuurlijk).

 

Voor de rest word (bijna) alles opgestuurd.

 

GrTz

 

Maxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×