Jump to content
Sign in to follow this  
terror

Bouw Bak

Recommended Posts

ik geef mijn sprinkhanen met een vleestang en de rest wasmotlarven enz met een pincet. De grotere sprinkhanen met vleugels laat ik gewoon lopen daar heeft men baardje soms moeite mee om ze te pakken maar dat is goed voor zijn lijn :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vleestang, ja dat is ook een idee.... Mijn krekels zitten in een cricketkeeper, das helemaal handig, ik doe wat kalk in een buis, schudden maar, en klaar voor gebruik. Ik hoef er niet aan te komen. De wasmotlarven geef ik gewoon zo, met mijn vingers. Buffalootjes schep ik met een lepel in hun bakje. En die enge sprinkhanen (middel) pak ik met een keukenhandschoen (zo'n charmante knalroze) uit hun bakje, en dan geef ik ze, doe snel het terra weer dicht, en sta dan echt te griezelen.

Maar ze smullen ervan, soms trekken ze er gewoon een bij elkaar uit de bek, gaat ie dwars doormidden, jaja, eerlijk zullen we alles delen.... :lol:

 

Maarre, waar woon je dan en hoe oud ben je, heb je misschien al gezegd ergens, maar ik heb geen zin om te gaan zoeken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, weleens van Mol gehoord (in Belgie, niet het beest), maar waar ligt dat in de buurt (grote bekende plaats)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanwaar haal je die woestijnsprinkhanen?

ik heb een koelbox om ke krekels in te doen dan hoor je ze niet:D

grtz jelle

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanwaar haal je die woestijnsprinkhanen?

ik heb een koelbox om ke krekels in te doen dan hoor je ze niet:D

grtz jelle

Ik haal alles in Dierenparadijs in Olen. En ben er vr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Yens, dus je woont vlakbij Antwerpen, dan kan je 1 oktober toch wel naar die beurs gaan, er is een apart topic over gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Yens, dus je woont vlakbij Antwerpen, dan kan je 1 oktober toch wel naar die beurs gaan, er is een apart topic over gemaakt.

Vlakbij is veel gezegt :D Het is toch een uur rijden maar ik zal het er met mijn ouders is over hebben of misschien wilt een vriend wel rijden.. Als ik kom hoor je het zeker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is goed, maar misschien wonen er wel meer mensen bij jou in de buurt, vraag het maar eens na op dat topic. maar ik denk dat je ouders het ook wel erg leuk zullen vinden hoor. Mijn vriend heeft zelf niet echt iets met dieren, hij heeft er zelf geen, maar gaat wel gezellig met mij mee naar een beurs, of naar Freaks, die mijn bak nu aan het maken is, en hij zegt zelf ook dat ie het machtig interessant vindt. En het is natuurlijk ook een hele aparte en interessante hobby, het houden van reptielen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nog aan het twijfelen of ik het hout van het raam in ene andere kleur ga doen...

Op de 2e foto (zwart omlijnt) kun je zien dat er zog gaatjes zijn die niet opgevult zijn (aan de gezaagde kant)

Iemand tips daarvoor? was al aan het denken om er zo een strip op te doen die je er op moet strijken of om het te vullen met overschilderbare siliconen..

 

grtss :D

 

ahja de kleure valle nog al geel uit ma das door het afdak int echt ist een gebroken wit/licht beige..

 

wannaslb8.jpg

 

wannajd7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het echt supermooi worden, knap hoor dat je dat zelf kan!!

krijg veel hulp van de papa ze :D;)

maar die wenst onbekend te blijven :rolleyes::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahah 1 vd mysterieuze kunstenaars achter het kunst werk dus...

 

maar het ziet er echt heeeeeeeeel mooi uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Terror,

 

Je kan de zijkanten ook met vloeibaar hout in smeren, daarna opschuren en je ziet er niks meer van. Dan kan je de bak in

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou, zeg maar tegen de grote onbekende kunstenaar dat ie talent heeft!! :D

voor alle duidelijkheid :D IK heb al het izemo werk gedaan!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Terror,

 

Je kan de zijkanten ook met vloeibaar hout in smeren, daarna opschuren en je ziet er niks meer van. Dan kan je de bak in

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste laag hangt er op.. dat ene stukje dat nog niet gedaan is staat los van de rest en ik was het ff vergete en toen ik het door had was men goesting over :D

en nu maar drogen he..

 

pict0159yp9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bak hoor

ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×