Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Dank je wel, nou als de eitjes bij lique uit komen worden ze ook zo mooi, hahahaha

Dena heeft echt haar best gedaan hoor.

En nu zit ze weer te zwaaien naar Cizmo ik ben er klaar voor, hahahahaha

maar ik niet volgend jaar weer.

En heb ik dan weer meer legsels gaan ze weer naar Lique toe.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee in het terarium gaat het goed, maar zodra ze allebij buiten de bak loopen niet, dus ze mogen apart poepen, hahahaha.

En mocht het toch niet goed gaan in het terarium gaat het schot ertussen.

Maar paren doen ze hier op de grond, eerst een dans en dan hoppa.

Maar ik wil nu geen kleintjes meer dit jaar, heb er 7 zitten van bijna 5 weeken vind het even genoeg hahahaha.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serieus? Ze paren dus allen buiten het terrarium, dat is wel vrij uniek toch? Ik hoop dat die van mij dat ook gaan doen, want dan hoef ik ze niet apart te gaan zetten!

En die je daar hebt zitten, hou je die zelf, of ga je die nog verkopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee gelukkig niet, daar hebben ze geen ruimte voor de liefdes dans, hahahaha

Voor Dena bevrucht werd, heb ik ze eigellijk een goed bestuurdeert

en veel op gescheven, heb ook veel meegemaakt met ze kwa ziektes.

En echt heb gewoon de natuur zijn gang laaten gaan, en Cizmo heeft echt veel moeten dansen voor zei hem toe liet hoor.

Maar heb ook gezien als Dena hem dus echt even beu is, hahahah

Dat gaat dan hart hoor. Heb er filmpies van op me site, gaaf om te zien.

Maar poepen in hun terarium doen ze ook niet. Het gebeurt heel soms wel eens, als ik lang weg ben.

Maar Dena doet het gelukkig nooit wand die poept als een kat zo veel, hahaha

Ze tikken tegen het glas en dan willen ze er uit, en dan gaan ze aan de wandel en hoppa.

Dena gaat altijd gellijk weer terug, Cizmo wil dan niet, en gaat het zonnetje opzoeken of aan de wandel, hahaha.

En nee de kleintjes hou ik niet. Dat is me te veel.

Al krijg je toch een band met ze, zeker die als eerste geboren is, en de laaste.

Dus de groote en de kleinste komen op me hand zitten, om te eten.

Gaat aan me hart maar ze gaan wel weg.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje Wil, je hebt zindelijke baardjes, hebben ze dit vanaf het begin gedaan, tegen het raam tikken, vrouwtje ik moet poepen, laat me eruit, of heb je ze dat aangeleerd?

 

Echt heel bijzondere beestjes heb jij! Hoe oud zijn ze nu en heb je ze samen genomen van kleins af aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeetje Wil, je hebt zindelijke baardjes, hebben ze dit vanaf het begin gedaan, tegen het raam tikken, vrouwtje ik moet poepen, laat me eruit, of heb je ze dat aangeleerd?

 

Echt heel bijzondere beestjes heb jij! Hoe oud zijn ze nu en heb je ze samen genomen van kleins af aan?

Hahahah nee heb ze allebij niet vang jongs af aan hoor, maar dat is een HEEL verhaal hoor, hahha

Hou je vast. Ik heb 10 jaar een geelkop gekko gehad, en die ging dood :(

maar een leege bak nee wilde er weer wat in.

Nou ben ik 10 jaar om kreekels gegaan in de dieren winkel, maar liep altijd die beesten voorbij. Brrr spinnen , slangen, hahaha

Dus ik zag eigellijk Cizmo zitten, scheef pootje niet kompleet met tenen.

Keek echt ziellig uit z`n ogen, en tja die wilde ik, hahahaha

Niemand zal dat beessie kopem toch echt mismaakt, maar erg lief is hij hoor.

Dus erg veel ziek was hij, moest dwangvoederen, en kwam maar niet aan.

Nou echt een jaar lang gezukkelt met hem.

Daarom was hij ook gewend om buiten het terarium te loopen.

Dus Cizmo poepte al meer op de grond, en bij hem is dat gebleefen.

Hij was ander half jaar toen ik hem kocht, maar hij was ouder weet ik zekers, hahaha.

Na veel getop met hem zijn we op zoek gegaan naar een vriendin voor hem.

Er gingen mensen emigreeren en de baadjes moesten weg. Putterszoek of zo iets, hahaha. Was wel ver rijen hoor.

We hadden alleen maar foto`s gezien van haar.

Me koelbox mee met me kruik en op naar Puttershoek.

Dena was van 29-6-2004 en Cizmo had ik al ander half jaar.

Maar vond ze een mooie dama voor Cizmo dus niet voor niets gaan kijken, hahah

Dus Cizmo was gellijk verlieft, hahaha.

Oeps dwaal af. Maar Cizmo wilde eruit om te poepen, en Dena dus echt niet hee.

Ze keek wel naar benee naar Cizmo maar in het terarium hoor, hahaha

Er uit kwam ze ook niet, Ook het nodige met Dena mee gemaakt , veel dierenartsen.

Maar ze merkte al gauw als ik tegen het raan aan tikt en heen en weer loopt mag ik eruit, hahahaha

Dus eigellijk na een week of zo deed ze het ook, en zei poept nou ook niet meer in het terarium.

En als Dena eruit wilt en Patrick doe de schuif dan open, gaat ze echt niet op zijn hand,

om naar de grond toe te gaan, hahaha en kom ik dan krijg ik een lik op me vinger en komt ze op me hand zitten, hahahaha Tutte bel hoor.

Zo weer een lang verhaal hee,

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wel een heel leuk verhaal zeg. Wat een droppies die twee van jou. Dus jij hebt Cizmo ook gedwangvoederd, net als ik bij Vicky, alleen heeft die het niet gered. Maar die was al enorm verzwakt toen ik haar daar weghaalde. Ze moet al zeker 10 maanden geweest zijn, en ze was nog maar 21 cm en 10 gram!!!! Echt niet normaal hoor.

 

Gelukkig bij Cizmo heeft het wel gewerkt, dat dwangvoeren, ik vind het echt een heel leuk ventje. Ik heb ook wat met dieren waar wat mee is, mijn hartje zegt dan, kom maar hier hoor, Christel zal wel voor je zorgen. Ik heb al heel wat dieren grootgebracht, die niemand meer wilde hebben, en ze zijn allemaal heel oud geworden bij me, behalve die arme Vicky dan :(

 

Maarre Wil, ga alsjeblieft zo door met je verhalen, je maakt de mensen hier blij, mij in ieder geval wel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil het liefst alle dieren helpen maar ken niet, maar wat ik ken doe ik.

Ja een elende hoor dwang voeren, en zekers bij een baard die geen scheef bekkie heeft.

Cizmo had dus ook een scheef bekkie, zijn geluk misschien.

Ik kan z`n lip omhoog doen en dan doe hij zijn bek open en kan ik het zo geven,

Maar daar heb ik wel erg veel gedult voor nodig hoor, hahahah

Maar het is ons samppies gelukt, Veel praten met ze, wand ze zijn niet gek hoor, hihihi

Maare om een verhaal weer niet ZOOO lang te maaken.

Ik vind het geweldige dieren, en Dena haar vertrouwen daar heb ik veel aan gewerkt hoor, die was echt bang. Nog als er een vreemde hand in kom, hahaha

Maar deed al opdate hoor ergens hier, hahaha,

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik klets ook wat af, tegen al mijn beesten, en dan kijken ze me zo aan van, vrouwtje, zeg het maar hoor, ik snap alles wat je zegt. Heerlijk beesten, ik snap mensen niet die geen beesten hebben, ik zou dat niet kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah mot je bijhouden kletsen met je beessies.

Als ik van me werk kom is het stil in het terarium.

Heb ik een bakkie senseo gepakt, hoppa komt Cizmo in leven, en wil er dan gellijk uit..

Ik hou veel van me mopperts hoor, ze horen gewoon bij me kids, hihi.

Ze zijn erg lief hoor, en ja die kleintjes ook wel, hahahaha

Nee kan ze niet houden.

Maar ziet er een opgroeien bij me vriendin.

Haar dieren verzorg ik elk weekend als ze bij haar vriend zit, dus die blijf ik zien.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lique, wou je dat je kereltje ook zo was, hij is buiten, jij binnen, en hij knalt tegen het raam aan....ik zie het al helemaal voor me :lol:

 

Maar dat zou in mijn geval wel heel handig zijn. Ik zal het eens in mijn dagelijks praatje met mijn lieverds over de bloemetjes en de bijtjes hebben, en dat het gewoon veel fijner is om het buitenshuis te doen, dan heb je meer de ruimte, voel je je wat vrijer, lekker op het laminaat heen en weer ..., pardon, ik liet me even gaan, zal niet meer gebeuren, sorry iedereen, excuse me... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×