Jump to content
Sign in to follow this  
kruimeltjuh

Vraagje...

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een vraagje...Moet je een bak in je terrarium hebben dat ze kunnen badderen??? heb nou al meerdere verhalen gehoord en weet niet of ik dus een badje moet kopen...

 

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat is niet nodig, een water voorziening is genoeg, hoeft geen grote bak te zijn dus. Het is ook veel leuker om je baardje uit zen terra te halen en hem dan lekker in bad te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi je kunt er een badje in zetten

maar dit hoeft niet

voor jonge dieren moet je zoiezo opasen met de diepte want die kunnen er anders in vedrinken

vroeger hadden we er wel een badje in staan tegenwoordig doen we ze gewoon in bad buiten het terra

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties...

Dan blijft het dus bij een waterbakje anders krijg ik weer een te hoge luchtvochtig heid..

 

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kruimeltjuh

 

Een bakje water is dus idd voldoende in je terra. Maar als je ze in bad doet, kan je ook best wat vitaminen erin doen! Dat is gezond voor ze.

 

Veel groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ik heb op dit moment gewoon een drinkbakje in het terra staan, maar ben toch wel van plan om straks in mijn nieuwe terra een grotere bak te zetten, mits de rv dan wel goed blijft natuurlijk, maar dat zie ik dan wel. De reden dat ik het wel ga doen is omdat Godzilla nu al af en toe half in de drinkbak ligt, zij vindt dat erg lekker om te doen, dus ga ik haar straks een bad van formaat geven.

 

Daarnaast blijf ik ze gewoon in bad doen, want dat is nu eenmaal hartstikke leuk om te doen, vooral Reign vindt het heerlijk. Die heeft daarnet nog lekker gedobberd, maar Godzilla was al onder zeil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×