Jump to content
Sign in to follow this  
lique

Slangenverjaardags Kalender In De Maak....

Recommended Posts

Ja mensen er komt een geheel nieuwe kalender lijn uit.

Hier alvast een lekker makertje voor de slangen liefhebbers.

 

slangenkalender.jpg

 

Stuur jullie mooiste reptielen foto's op naar lique@kabelfoon.nl

Dan kunnen er meerdere kalenders worden gemaakt, en daar staan ook jullie dieren op.

Geef wel je site naam erbij die je erop wilt hebben, zo word er ook reklame voor jullie gemaakt.

Mogen ook gecko, leguanen, spinnen, kikkers noem maar op foto's zijn.

 

Prijs e.d. worden na me vakantie 15-08-2006 bekend gemaakt.

Eerst ga ik 2 weken lekker uitrusten, zodat ik daarna vers aan de nieuwe kalenders kan gaan beginnen.

 

Alvast wil ik de mensen hartelijk bedanken die foto's hebben ingestuurd.

 

Grtjsss het Dragonyard team

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Lique,

wat leuk dat je nu zelf je schouders onder een nieuwe kalender gaat zetten. Wordt het een kalender waarop je zelf per dag nog dingen kan invullen, dat is nl. wel handig voor mij als drukke alleenstaande moeder met 3 kinderen die zoveel te doen hebben dat het niet bij te houden is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps sorry, te snel gereageerd, ik zie nu pas dat het een verjaardagskalender is. Maar ga je er ook nog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oeps sorry, te snel gereageerd, ik zie nu pas dat het een verjaardagskalender is. Maar ga je er ook nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Lique, je bent een goede verkoopster. Maarre... ik heb al een verjaardagskalender van de Efteling die de hele binnenkant van de wc-deur bestrijkt.

Dus maak alsjeblieft zo'n andere kalender, zodat ik al mijn afspraken daar op kan schrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia is dat de kalender van langnek???

die hebben wij namelijk ook op de wc deur

kregen we vorig jaar gratis met een bon uit het bonnenboekje van c1000 efteling actie

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dit berichtje had ik al eerder geplaatst maar is dus weggevallen door de storing.

Het is idd die langnek die erop staat, kalender is bijna net zo groot als de deur, ik heb hem toegestuurd gekregen omdat iemand mij lid heeft gemaakt van de Efteling via internet. Nou, als ze me verrassen met dit soort cadeautjes vind ik dat niet erg hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×