Jump to content
marvin

Man Of Vrouw

Recommended Posts

heej :P na dat verhaal van anita,,,,vroeg ik me af ook vrouwtjes dat gedrag kunnen vertonen, ik zou graag een man willen hebben omdat die volgens mij groter worden en sommige zeggen dat ze dan zo'n mooie grote kop met grote keelwam hebben, maar dat hebben de vrouwtjes toch ook? verbeter mij ffies als ik het fout heb :P

 

dus wat zouden jullie doen man of vrouw? :P

 

GrOeTjSsSsSsSs :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf een man, omdatik die mooier vind, geen eieren, over het algemeen makkelijker zijn...

dat van die keelzwam, grotere kop, is wel zo..

of een man veel groter word als een vrouw waag ik te betwijfelen...

ligt aan meer dingen... denk aan formaat terra, gezondheid van het dier, noem maar op....

 

heb al dieren gezien die 6 a 7 jaar waren, en nauwelijks over de meter kwamen, en ook niet meer groeiden... ongeacht man of vrouw....

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een enkeling neemt, zou ik een man nemen.

'alleenstaande' vrouwtjes zitten met legnood...

ik heb ook maar 1 baardagaam en ik koos dus voor een mannetjes ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het helemaal met mijn voorgangers eens.net als bij baardjes gaan de dames ook eieren aanmaken.vaak heb je dat niet door tot het moment dat ze verkaast en verkleeft zitten.kostbare operaties die niet altijd goed aflopen.neem een mannetje,het beste is gewoon nederlandse nakweek,en met niet al te veel haast kan een dier adopteren dat al tam is en wat ouder.vrouwtjes zijn doorgaans kleiner,maar lang niet alle mannen worden uit eindelijk bijna 2 meter

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog geen mooie heer gevonden :P

 

zijn druk bezig met het terrarium te maken, en het wordt echt een super mooi terrarium!!!! :P ik kan alleen geen foto's plaatsen i.v.m dat gehack gedoe,,,,en via dat ander programmatje lukt mij niet :(

 

p.s. jullie hadden het een keer over zo'n leguanen opvang waar ook leguanen zitten die op een baasje wachten....is daar een site over? en waar ligt dat?

 

GrOeTjSsSsSsSs :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

leguanen opvangen zijn heel erg duur. ik zou gewoon even lekker op marktplaats en speurders gaan zitten rondneuzen

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Je kunt ook op de site van de Stichting de Groene Leguaan kijken daar hebben ze ook een forum waar ze dieren aanbieden, kun je meteen alle info vragen die je nodig hebt.

 

Het adres is www.sdgl.org

 

Succes

Groetjes Sandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×