Jump to content
Sign in to follow this  
kruimel

Bam Bam In De Krant!

Recommended Posts

hoi leuk stukje

leuke foto

is altijd leuk als er eens wat meer aandacht besteed wordt aan de hobby

groetjes michel

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker leuk stukje hoor

en ja zo worden reptielen in een goed daglicht gezet

Nu maar hopen dat het geen rage gaat worden en iedereen er 1 wil, jullie hebben geluk dat hij goed hanteerbaar is.

Maar lijkt me wel leuk om in de krant te komen

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ook wel leuk...

 

maar je zegt: geluk dat ie hanteerbaar is....

hoezo? bijna elke leguaan is hanteerbaar te krijgen hoor....

met een flinke portie geduld en doorzettingsvermogen is dat allemaal bestte regelen... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb niet zo veel verstand van leguanen, maar anita hier veel meer dan mij en die zegt dat niet alle iggys tam te krijgen zijn vooral farmbred geeft nogal problemen

maar goed ik ga dus af op wat ik hier op forum heb gelezen en spreek niet uit eigen ervaring

En mijn zwager heeft er 1 maar die is er vanaf het begin niet mee bezig geweest, dus daar kan ik het van begrijpen dat ie niet echt hanteerbaar is

 

Maar zoals ik al zei gelukkig voor jullie geld dit niet :D

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, wat een leuk stukje zeg, daar mogen jullie trots op zijn. En een hele leuke foto, mooi beest hoor, die BamBam. En is jullie baardje ook met foto in de krant gekomen?

 

Hoe kwamen ze daarbij trouwens om een interview met jullie te maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou over het baardje en de leguaan gaan, maar de madam van de krant vond de leguaan intressanter voor de foto... baardje is nog erg klein... stukje gaat ook grotendeels over bam dus zodoende is chucky niet op de foto gegaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk hoor zo in de krant,ik zou niet durven want ik moet altijd nog het citus krijgen van lola.

dat alle iggys tam te krijgen zijn is een fabel.eigenlijk zijn de ned of dui nakweek de beste gok.maar uiteindelijk word maar 12 % echt tam.en dan maar zien met de jaren dat hij geen kuren krijgt rond de paartijd.

groetjes anita

Share this post


Link to post
Share on other sites
En daar weet jij alles van h

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg ook bijna elke is tam te krijgen...

het blijven altyd dieren met een eigen willetje, dus het is ook wat je onder tam verstaat... maar dat het grootste gedeelte tam te krijgen is met erg veel tyd en geduld weet ik wel zeker...

dan heb ik het wel over jonge nakweek dieren, maar dat spreekt voor zich denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×