Jump to content
Sign in to follow this  
Red Bull

2 Kan Dat?

Recommended Posts

Mijn terrarium word nu 1,05 bij 80 bij 80 ik maak dit zlef de lampen en alles is al geregeld en alles is bijna klaar. Maar kunnen hier misschien 2 baardagamen in omdat het breder is dan een normale bak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is 80 niet te hoog voor baardjes, als ze dan vallen breken ze misschien wel wat. Qua oppervlakte lijkt het me wel groot genoeg voor 2 baardjes. Wel mooie maten hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

dat van dat vallen dat ligt eraan als je het hok inricht zodat ze niet hoog kan klimmen of zorgt dat het heel stevig is waarop ie makkelijk kan klimmen denk ik niet dat het wat problemen zou krijgen,,en baardjes zijn goede klimmers dus...

 

maar ik zou het risico niet nemen

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar waarom een hoogte van 80 cm, als je niet van plan bent om het tot die hoogte in te richten. En wel tot die hoogte inrichten kan gevaarlijk zijn voor baardjes, het zijn dan wel goede klimmers, maar ze vallen ook weleens, en van 80 cm naar de grond is een heel eind, zeker voor een baardje.

Dus ik zou hem gewoon wat lager maken, en dan wat langer, weet je tenminste zeker dat hij groot genoeg is voor 2 baardjes.

 

Ik laat er

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn huiskamer bak(de allergrootste van het stel) is 85 hoog,ejn daar heb ik al 3 jaa5r baard agamen in zitten,en nog nooit problemen mee gehad,zolang je maar allerlei plateau's en stronken tegen de wand bevestigd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn bedoeling is ook niet om hem zo hoog in te richten tot die 80 cmdeze hoge maat is omdat het glas zo groot is en snijden een heel karwei is is het makkelijker om deze maten aan te houden. maar wat ik hieruit opmaak is dus dat 2 baardagamen erin kunnen?

 

En jewel dragons kun je me geen foto sturen van jouwn terrarium van 85 cm hoogte of er een op het forum zetten ben zeer benieuw hoe je deze hebt ingericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal eerdaags weer eens wat nieuwe foto's maken,de indeling is al weer iets veranderd.

hier zitten de amerikaanse dieren in

180 x 60 x 85

aslangenter003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi kuno ;)

 

ziet er inderdaad mooi uit

op foto lijkt mij deze niet zo hoog

lijkt mij ook geen probleem

het voordeel van deze bak is dat je hier kan gebruik maken van een powersun aangezien de hoogte en afmetingen

waarschijnlijk maak je daar wel gebruik van ?

 

grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×