Jump to content

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

 

Ik wil even aan jullie melden dat ik onze Dissy vanmorgen dood heb gevonden... Onze Dissy is vannacht gestikt in een sprinkhaan...

 

Lizzy het vrouwtje is heel erg uit haar doen, ze snapt er niks van dat ze nu alleen is...

 

We hebben heel erg van Dissy genoten, ik ben erg verdrietig!! Net nu tijdens onze verhuizing, waarom? ik hoop dat Dissy niet te veel pijn heeft gehad.. :(:(:(

 

Dissy hebben we een mooi plaatsje gegeven in het bos hier vlakbij!

 

 

kristel

Share this post


Link to post
Share on other sites

oje wat een naar bericht zeg, gestikt in sprinkhaan.

Ik hoop ook dat ze niet te veel heeft geleden

nou heeeel veel sterkte om dit verlies te verwerken

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh zeg, wat een rotnieuws. Ik wens je ontzettend veel sterkte. Een sprinkhaan, jakkes, was ie te groot dan voor haar of zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben eigenlijk altijd kleine sprinkhanen voor zowel dissy als lizzy, lizzy kan makkelijk grote sprinkhanen eten maar dissy niet zo...

 

Eigenlijk was Dissy altijd al een wat zwakker baardje... we moesten hem altijd voeren want hij at zelf niet zo goed... Maar de laatste maanden ging het steeds beter met hem, ze speelden fijn met zijn tweetjes en aten goed... en gisterochtend ging ik het terrarium leeg maken voor de verhuizing en toen zaten ze allebei in het grotje... Lizzy stak haar koppie uit het grotje en kroop er helemaal uit toen ik het terrarium open deed... Ik zag wat bloed op haar koppie zitten en ik dacht wat is dat nu.. En toen tilde ik het grotje op en daar lag Dissy... Zijn bekkie vol met bloed en een stukkie sprinkhaan kwam er uit. Ik ben bang dat hij de sprinkhaan niet helemaal dood heeft gebeten en dat de sprinkhaan aan Dissy is begonnen... Ik schrok zo erg, ik begon te huilen... Mijn zus was net naar de auto om wat spullen in te laden en ik was alleen binnen... Ik mijn vriend gebeld en die kwam meteen... We hebben hem in het bos begraven, hij zag er zo vervelend uit.

 

Ik heb echt een rotdag gehad... Lizzy heeft bij Dissy gezeten totdat wij kwamen, wat zal Lizzy nu denken... Het terrrarium in een ander huis, haar maatje weg.... ik vind het zo zielig..

 

We willen snel een maatje voor Lizzy vinden... misschien dat ze Dissy dan het snelste vergeet... Hebben jullie dit ooit mee gemaakt?

 

Liefs kristel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kristel,

 

wat vreselijk voor jullie zeg, nee, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. En wat zielig voor Lizzy, wel heel lief van haar dat ze bij hem is gebleven totdat jij kwam.

 

Ik hoop dat je snel een maatje voor haar vindt, heel heel veel sterkte!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag kristel

 

wat een akelig en droevig verhaal :(

we wensen jullie dan ook veel sterkte toe

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

akelig verhaal hopelijk heeft ie niet veel geleden

veel sterkte met je verdriet

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×