Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Moederpoes Nu Al Krol

Recommended Posts

Aangezien hier op het forum ook nogal wat kattenkenners rondzwerven mijn volgende vraag. Onze kat Sizzle heeft op 1 juli 2 schattige kittens gekregen, waar ze overigens heel erg goed voor zorgt. Maar nu lijkt het of ze alweer krols is. Sinds vanochtend loopt ze te gillen door huis. Kan dit? En kan ik haar als dat zo is de poezenpil geven, terwijl ze haar jonkies zoogt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha.. vandaar dat je zo vroeg op bent :P de poes heeft je wakker gemaakt.

helaas weet ik niet veel over poezen en katten dus kan ik je hierbij niet helpen

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh, ik ben vroeg wakker omdat mijn kinderen naar school moesten, ik ben op woensdag altijd vrij, en de rest van de dagen werk ik. Nog anderhalve week, en dan heb ik ook vakantie. En hoe komt het trouwens dat jij geen verstand hebt van katten, zit er tussen die 63 beesten geen

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb een grote viervoeter lopen. dus een kitten of poesje komt er echt niet in :P me zus heeft wel eens een kitten gehad.. en ze kwam thuis en ging op de bank zitten met de kitten in haar armen.. tommy de hond komt eraan lopen. ruikt wat en kijkt op en ziet de kitten.. en ineens haren overeind grommen piepen alles.. en ineens zei de kitten grrrr en toen vloog de hond door de woonkamer heen op de bank.. dus de kitten sprong weg. en de hond erachteraan.. rende ze door de hele woonkamer heen enz enz. totdat de kitten in het gordijn vloog. ik voorzichtig eruit gehaald in een grote doos gedaan en aan me zus gegeven.. en die had vervolgens me moeder gebeld die er dus wel voor wou zorgen.

 

ik heb vakantie ja. maar vandaag druk druk druk. beesies voeren allemaal dus niet alleen hagedissen. slangen zijn vandaag ook weer aan de beurt. en koffers inpakken. want k ga dus weekje naar luxenburg. en ik ga nog even op visite, moet nog een verslag uittypen :P over het voeren en verzorgen van de beesies.. dus ik kom me dag wel door.. en owja.. ik moet ook nog tussendoor op reptie farm

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, mama Sizzle heeft zojuist haar eerste poezenpil op. Nu is ie de eerste week nog niet werkzaam, dus ze moet echt binnenblijven. En wij moeten de deur dichthouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou je hebt er maar druk mee. maar het zal wel moeilijk worden de poes binnen e houden. want ik neem aan dat je de keuken deur ofzo wel los zet vanwegen de hitte?

succes ermee :P :P

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, dat is moeilijk, maar zometeen gaan we bbq-en, en dan zet ik haar en de kleintjes op de slaapkamer van de middelste, daar is het redelijk koel, en ze is graag op zijn kamer. Toen ze nog geen baby's had sliep ze ook altijd 's nachts op zijn bed. En ze gaat nu ook niet ver weg moet ik zeggen, ze blijft altijd goed in de buurt van haar baby's. Maar ik kan het risico niet lopen, het stikt hier van de katers in de buurt, en de vader van haar kindjes woont hier ook ergens in de buurt. Dus even in de gaten houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×