Jump to content
Sign in to follow this  
erwin

Tentoonstelling

Recommended Posts

de laaste tijd staan er meer en meer fotos van baardjes op het forum om duimen en vingers van af te likken.

 

wat een mooie fotos,maar in het echt waarschijnlijk veel mooier.

 

kan er bij een van de beurzen(waar we toch naartoegaan)niet eens een hoekje worden vrijgemaakt,waar deze prachtdieren kunnen worden tentoongesteld.

of een apart zaaltje,waar al dat moois te bewonderen is.

er kan dan bevoorbeeld extra voor betaald worden,om de beestjes te zien.

dat geld kan dan naar het een of ander goed doel.(dierenbescherming,beer in nood,stichting aap ,of een ander goed doel.

 

iedereen tevreden,de trotse bezitters kunnen eens goed uitpakken.

,wij de liefhebbers kunnen lekker kwijlen

,iemand is er mee geholpen.

 

er zal wel terug niemand tijd hebben dit te organizeren,en anderen zullen wel moeilijk te overtuigen zijn met hun trots op straat te komen,maar heb met deze hoopelijk iemand op een idee gebracht die het wel vil en kan.

 

zodat we lekker al dat moois in levende lijve kunnen zien

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

is best een leuk idee denk ik alleen zouden mensen extra willen betalen om deze diertjes te zien?

En zouden de beurs organisatoren hier wel wat in zien?

Het idee om het geld te gebruiken voor een goed doel is natuurlijk altijd een goed idee.

Maar wie weet.................................

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een superidee, en er mag best wat geld voor gevraagd worden voor een goed doel. Bijvoorbeeld, om in stijl te blijven, voor de reptielenopvang van Lique, je zou de grootte van de gift over kunnen laten aan de gulle gever zelf, niet iedereen zijn portemonnee is flink gevuld, maar ik denk dat dat zeker gehoor zal vinden bij iedereen die reptielen een warm hart toedraagt. Ik zou zeker gaan kijken en zeker mijn kleingeld achterlaten.

 

En wat zou een beursorganisator daar tegen kunnen hebben? Voor hem toch ook een mooie trekpleister. Ik weet overigens niet hoe duur het is om op een beurs te mogen staan, maar daar moet ook wel een mouw aangepast kunnen worden. Trouwens, ook voor de eigenaren van deze prachtexemplaren is het goede reclame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×