Jump to content
Sign in to follow this  
gbf

Vakantie Plannen

Recommended Posts

hoi allemaal

hier in zeeland is de zomervakantie begonnen

michel moet nog even werken

die is vrij in de bouwvak

vakantie is voor ons lekker op ons eigen tempo genieten van het mooie weer

lekker bbq-en mischien af en toe een dagje weg

en natuurlijk het water opzoeken recreatie gebied de piet bij het veerse meer en natuurlijk de zee

verder gaan we niet weg

kunnen al onze dieren natuurlijk niet aan hun lot overlaten

en het forum missen willen we ook niet ;)

nu ben ik wel benieuwd

heb jij /hebben jullie al vakantie

wat ga jij/wat gaan jullie doen

gaan je nog weg of blijf je thuis

dus wat ga jij doen deze vakantie???

allemaal veel plezier geniet ervan

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou wij hebben dus nog geen vakantie ron en ik

maar de kids wel.

Micha is nu 3 weken naar zijn moeder, en komt dan weer terug en neemt rowan mee naar hier want die mag de laatste 3 weken komen.

(ja dat krijg je als de 1 hier woont en de ander bij zijn ma)

 

We gaan ook niet weg deze vakantie, wel dagjes weg hoor en proberen ergens een bbq-tje te scoren :P:P;);););) (grapje)

en natuurlijk voor de kleine halsbandjes zorgen die 1 dezer weken hopelijk uit het ei kruipen.

Maar nu nog eerst 3 weken werken :(:(:(:(

 

Allemaal veel plezier in jullie vakantie he!!! maak er wat van en hopen dat het een beetje mooi weer is

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja wij hebben hier ook zoveel dieren dat we het huis moeilijk een paar dagen kunnen verlaten. maar gelukkig mag ik wel eind deze vakantie paar daagies naar esma. dan zorgt mijn vader voor de diertjes

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij gaan in aug 10 dagen naar Corsica en mijn schoonvader komt de beestjes eten geven enz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet helezoller werken zondag ben ik vrij en 1 dag doordeweeks die daren lig op op het strand aan de oosterschelde voor de rest ga ik niet weg me ouders zijn 3 weken naar engeland en ik ben lekker aleen tuis om voor de beesten te zorgen.

 

op vakantie gaan doe ik niet omdat ik teveel beesten heb.

Ik ga wel over 3 weeken 4 dagen naar schotland.

 

Mark

Share this post


Link to post
Share on other sites

he mark wat heb jij met schotland???

daar ben je pas toch ook geweest??

woont daar familie vrienden of mischien vriend/vriendin of voor werk/hobby???

sorry ben niet nieuwsgierig hoor wil gewoon graag alles weten :):D lol

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk Mark, origineel hoor, heb je dan ook zo'n rokje aan. Enne.... is het waar dat je onder dat rokje niks aan hebt....

 

Nou, ik heb nog geen vakantie en mijn kinderen ook nog niet. Die gaan nog 3 weekjes naar school. In de vakantie gaan ze 2 weken naar hun vader en dan ga ik lekker naar mijn vriend. We trekken er een paar dagen op uit, en alleen als het weer echt dramatisch slecht wordt boeken we een last-minute. Voor mijn dieren vind ik altijd wel iemand, genoeg vriendjes die dolgraag voor de beestjes willen zorgen.

 

En eind augustus ga ik voor het eerst alleen met mijn kinderen kamperen. We hebben onlangs een tent gekocht en we gaan kamperen in Huybergen, vlakbij Ossendrecht, waar we vandaan komen. En dan kunnen de kinderen ook afspreken met hun oude vriendjes.

 

Maar met dit lekkere weer zitten we ook vaak aan het strand of meer, ik ben iedere dag om kwart voor 4 thuis van mijn werk en dan is het nog heerlijk in de zon. Zo heb ik een beetje het gevoel dat ik al vakantie heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×