Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Dena heeft eitjes gelegt, maar hoe..............Een heel verhaal hoor , hou je vast. Dena was al een paar dagen onrustig, maar echt graaven voor haar eitjes ...nee, stukkie hier en een stukkie daar.

 

 

 

Vanmorgen gewerkt, en kwam om 12 uur thuis, kwam ze gellijk naar het glas, en klimmen tegen de zijwand, Hoppa viel ze weer naar benee, normaal haal ik haar er af als ze dat doe, ze gaat op haar staart staan, die lijkt nu net een ZEE .......Maar ze bleef maar klimmen tegen die wand, ik de schijf open gedaan, en Dena gepakt, ze ging op me arm liggen, en kwam weer even bij, met haar gepraat dat ze maar is een plekkie moet gaan zoeken om haar buik leeg te maaken, en dan gaat haar koppie scheef, even lekker over haal bol en rug ge-aait, en als ze weer wat rustiger was, zetten ik haar weer terug, maar na 5 min ging ze weer, had echt medelijde met haar. Maar moest vanmiddag nog weg, ik Silvia nog even gebelt. dat ze zo onrustig, of ik wel weg kon...Tuurllijk ze zoekt wel een plekkie, en wie weet als je terug komt heeft ze gelegt of is bezig, oke Wil dus weg geweest, en gellijk Ricardo van schoolgehaalt.

 

 

 

Dus kom binnen bij half 4 en kijk gellijk in het terarium, zie ik geen een baardagaam, Oke, ik dacht gellijk van oeps, was Cizmo er uit en heb ik hem vergeeten, Hart ging wat sneller hier, zie ik ineens een stukkie snuit uit het zand komen, CIZMO die Dena heeft onder gegraven in zijn slaaphol, Dus pak hem onder het zand vandaan, en zie Dena heelmaal op de bodem van het terarium, op Cizmo zijn plekkie, had 2 plekkies vochtig gemaakt voor haar, dus ze had de keuze, Nee laat Cizmo zijn eigen ondergraven die sukkel, hahahaha, Dena gepakt, ik heb het dicht gegooit.

 

 

 

Ik heb haar nog is even voorgedaan hoe het moet en waar, ik heb een puntje gemaak, en Dena heeft het gelukkig daar afgemaakt, en haar eitjes gelegt, hoeveel het er zijn weet ik niet, ze is nog drukkies aan het dichtgraafen, en stampen, Als ze klaar is , maak ik een badje voor haar, ken ze even lekker bijkomen , lekker vitamine erin, en even verwenen die mop, ze heeft weer haar best gedaan en Cizmo kan weer bij haar liggen, hahahaha.

 

 

 

Jullie horen nog van me, wat een verhaal weer hee, hahahaha ....Maar heb het echt zo meegemaakt

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schrik niet 22 stuks, 2 waren er niet goed, de rest was mooi wit en rond

 

 

 

Ze is gellijk een heel stuk dunner, ze heeft lekker in een badje gezeten met vitamine en heeft ook nog lekker gegeeten, nu lekker bijkomen van de zware eileg.

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijn dat het goed is gegaan wil

ga je ze zelf uitbroeden??

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nou het zijn me er wel 2 zeg. haha cizmo die dena ondergraaft. haha

veel succes met de eitjes.. hopelijk komen er snel foto's :D:P

 

grtjssssss

 

en nog gefeliciteert he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fijn dat het goed is gegaan wil

ga je ze zelf uitbroeden??

 

groetjez esma

Ik heb er 2 in me broedstoof liggen de rest wordt uitgebroed door Lique.

Ik heb er geen plek voor, maar ze zien er echt heel mooi uit, mooi wit en rond, maar hoop wel dat dit de laaste keer was, hahahahaha

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha nou het zijn me er wel 2 zeg. haha cizmo die dena ondergraaft. haha

veel succes met de eitjes.. hopelijk komen er snel foto's :D:P

 

grtjssssss

 

en nog gefeliciteert he ;)

Ja Cizmo ging echt niet van z`n plekkie af hoor, hahahahah

Wat een oen he om z`n eigen in te laaten graaven, hahahaha

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vertel je dat geinig Wil, ik zie het al helemaal voor me, die Cizmo zijn snuitje uit dat zand komen. Wat een stel zeg, die Cizmo en Dena. Echt een verliefd setje. Hartstikke leuk. Ben benieuwd wat er uit de eieren komt. Succes ermee!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

gefeliciteerd en veel succes ermee

 

groetjes ingel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×