Jump to content
Sign in to follow this  
anita

Kleine Eet Slecht

Recommended Posts

hallo allemaal.

het gaat best goed met de kleine,geef hem 2x per dag nutribird 19.dat gaat er vlotjes in.

maar ik ben al de hele week aan het proberen om bevroren krekel te voeren ,en dat lukt niet best.

heeft er nog iemand tips,

alvast bedankt hoor anita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

wat dacht je van levende krekels,wasmotjes,buffelotjes dit beweegt op de krekeltjes na vrij langzaam

hier door kan hij /zij ze makelijk pakken

en anders de bevroren krekels (neem aan dat die ontdooit zijn) op iets leggen bv schoteltje en dat dan bewegen zodat het lijkt dat ze bewegen

ik zou zelf gaan voor wasmotjes omdat deze ook wel de dik maker onder de voedseldieren wordt genoemd

en als ik het goed gelezen heb is het de bedoeling dat je baardje weer aansterkt en zelf gaat eten :wub:

 

groetjes en succes michel

ps hoop dat je hier wat mee kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je ,ik kan hier nietzomaar levend voer halen :angry: .

1x per week komt het aan,enmoet je het ophalen,dus de eerste keer dat ik het nu kan krijgen is maandag over een week,schiet niet op.

wat voor een baby voeding kan ik gebruiken?

kijk hij is lekker rond,en eet de nutribird goed,maar ik had wat meegekregen,en dat is dus zo op,tegen die tijd moet ik wat anders verzinnen.

gelukkig is hij van de wormen en de flagaten af,dus kan ie wel wat hebben,en ik ben mijn vriendin in be over aan het halen om me een kweekset dublia,te verkopen,dan ben ik zo uit de problemen.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar bestel jij je voedseldieren dan wel niet????

en is er in je buurt geen winkel die het leverd dan???

wat babyvoeding is olvarit fruithap voor baby,s

en je kunt ook kattevoer geven vleesbrokjes voor senior katten

dit zou je kunnen mengen met de olvarit maar persoonlijk zou ik toch zoeken naar een oplossing wat betreft je voedseldieren

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×