Jump to content
Sign in to follow this  
Cracky_D

Regendruppels Op Glas

Recommended Posts

jah :P

 

Omdat ik de vochtigheid van men schoprioen bakken ophooh moet houden sproei ik regelamtig. en ja, je weet het gevolg wel. Nu heb ik ze eens afgepoest met tandpasta, daarna de "plak" er af gehaald met zo ruitenwas middel. en daarna met een product dat het water er af "pareld" en er dus geen vlekken achter blijven!

 

nu kanb ik men egie als i kvoor het terrarium sta!!! :D:P:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
om hier nog een op terug te komen:

men neemt een schuurborsteltje, met van die plastieken haren zoals op bvb een tandenborstel, maar best nog een beetje sterker.

dan neemt men tandpasta en een potje water.

je dipt de borstel in het water, en doet er daarna een beetje tandpasta op.

vervolgens schuur je op elke plaats waar er druppels/kalk aan de ruitjes hangt. je laat dit enkele seconden intrekken, nog eens goed schuren, en daarna met spons en zeemvel proper wrijven, en ik ben voor 99% zeker dat je druppeltjes weg zullen zijn!

ik had ooit es in een bak een waterval geplaatst. deze spatte continue op de ruit, en na een dik half jaar heb ik pas geprobeerd om deze ondertussen al grote kalkplek er van te doen met tandpasta, en dit ging zeeeer gemakkelijk!

dus maw, ipv morgen je tandjes te poetsen, een de ruit doen in plaats.

tevens zal je bakje ook verfrissend ruiken als je goeie tandpasta gebruikt, en het is helemaal niet schadelijk voor je dieren!

Die gaat ik even proberen, Thx

en heeft het middeltje gewerkt???

Share this post


Link to post
Share on other sites
om hier nog een op terug te komen:

men neemt een schuurborsteltje, met van die plastieken haren zoals op bvb een tandenborstel, maar best nog een beetje sterker.

dan neemt men tandpasta en een potje water.

je dipt de borstel in het water, en doet er daarna een beetje tandpasta op.

vervolgens schuur je op elke plaats waar er druppels/kalk aan de ruitjes hangt. je laat dit enkele seconden intrekken, nog eens goed schuren, en daarna met spons en zeemvel proper wrijven, en ik ben voor 99% zeker dat je druppeltjes weg zullen zijn!

ik had ooit es in een bak een waterval geplaatst. deze spatte continue op de ruit, en na een dik half jaar heb ik pas geprobeerd om deze ondertussen al grote kalkplek er van te doen met tandpasta, en dit ging zeeeer gemakkelijk!

dus maw, ipv morgen je tandjes te poetsen, een de ruit doen in plaats.

tevens zal je bakje ook verfrissend ruiken als je goeie tandpasta gebruikt, en het is helemaal niet schadelijk voor je dieren!

Die gaat ik even proberen, Thx

en heeft het middeltje gewerkt???

srry kwou di alleen doen omdat je dan heel veel quote's had srry :unsure::(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×