Jump to content

Recommended Posts

onze baardjes zijn deze week bij elkaar gezet,wij vonden het leuk als ze elkaar een beetje leerden kennen zonder glas ertussen.

ze hebben enkel al eens bij elkaar gezeten voor fotos,en in bad.

casper ons manneke lieten we bij de twee dames(we zijn thuis,en kunnen ingrijpen als ze meer doen dan kennismaken).

een dame is beginnen knikken dat de terra er van trilde,en casper(100%)een man is beginnen te zwaaien met zijn poot.

nu na een dag samen wil de jonge dame meer,maar weet volgens mij niet dat ze een dame is,zij wil casper ...

ze zit boven hem te nekbijten.

ze mogen zeker niet kweeken,(ze zijn te jong (net een jaar)).

is dit normaal dat jonge baardjes elkaars gedrag verwisselen,de dames kopknikken,en de man zwaaien.

of is het gewoon dat de dominantste kopknikt,en de rest zwaaid

 

we hebben ze maar terug uit elkaar gehaald,en ze zullen elkaar pas weerzien in hun weekelijks bad(waar ze wel overeenkomen)

ps;fotos(met dank aan gbf)zijn te zien op fotogalerij overige.

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi erwin

wij hebben hier een dame zitten dier zeer dominant is

ze kopknikt ook

het is zeker te weten een dame want ze heeft al eens eieren gelegd

dus ja dominantie heeft er ook wel invloed op

nromaal gesproken gaat een dame zich zeg maar opdrukken als ze zin heeft om te paren

en de man kopknikken

je haalt toch niet per ongeluk de mannen en vrouwen door elkaar??

als je zeker weet dat het dame,s zijn het mogelijk pittige tante,s

dat zal de toekomst wel duidelijk maken

slim zijn ze geowon niet bij elkaar laten komen als ze te jong zijn

want ze zijn sneller dan je denkt hoor

zou zonde zijn als je te laat bent

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons vechten al onze vrouwen met de mannen als ze bij elkaar zitten, maar dan ook echt vol uit knokken.

Dat gaat er echt hard aan toe, maar het is nog altijd zo dat de mannen de baas zijn bij ons als ze echgt op hun strepen gaan staan.

 

Maar jonge baardjes vannaf een half jaar niet bij elkaar zetten tot ze groot genoeg zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik ook. Ik heb 2 meiden in een bak. De een is stevig aan het kopknikken en maakt haar eigen heel groot (wat GBF zei, opdrukken) de ander is hevig aan het zwaaien, en soms wisselen ze. Het mannetje staat 7 meter verderop en reageert er niet op, heel af en toe krijgt hij een gitzwarte baard.

 

Soms ben ik bang dat Porsche een mannetje is, je kan het nog steeds niet goed zien, maar toen ik het terra van Jos aan het verschonen was heb ik hem heel even bij Porsche gezet en hij beet gelijk in de nek van Porsche en wilde er ook maar gelijk bovenop klimmen. Maar goed dat ik er bij was. Feestje was snel afgelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×