Jump to content
Sign in to follow this  
kim

Pfffff Hoezo Lastig

Recommended Posts

hey hey.

 

mijn baardje is de laatste twee weken onwijs lastig.:angry: het lijkt net of hij zich verveelt in zijn bak 150 bij 50 bij 50. hij krast steeds tegen het glas en achterwand. :o zo maakt ie alles stuk en veel kabaal waarom doet ie dat? :huh:

 

groetjes kim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Kim ,,

 

 

 

Dat doen ze bij mij ook hoor ,ik persoonlijk denk dat het weer daar een rol in speelt .

 

Hier haal ik ze een paar keer per dag eruit en mogen ze voor het raam in het zonnetje naar buiten kijken ,en zonder dat er een raam open staat even door de kamer rennen en dat vinden ze schitterend :D het moet alleen niet trekken ,,dus alles dicht en als dan de kamer temeratuur boven de 22 graden is kunnen ze er makkelijk even uit ......... maar als ze daar eenmaal aan gewend zijn dan zit je er wel aan vast ,dat is mijn ervaring , nu staat alles nog lekker open ,maar na het eten doe ik alles dicht de zon schijnt nu weer bij ons aan de voorkant van het huis ,en dan kunnen ze na het eten lekker even buiten de bak ,en dat weten ze nu al want ze klimmen tegen de ruiten op ,,,,,,,,,maaaar ze moeten nog even geduld hebben .

 

MAAR LET GOED OP DAT ER GEEN TOCHT IS !!!!! ZE HEBBEN ZO LONGONTSTEKING !!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haal hem er ook geregeld uit. vaak voor 1 uur ofzo. de mijne loopt ook buiten op het balkon dan. ik zal oppassen met de tocht :unsure:

thnx

 

groetjes kim

Share this post


Link to post
Share on other sites

jack is al 4 weken aan het racen door zijn bak, en tegen raam aan het krabben

maar jack is weer eens extreem hitsig (dit gaat dus door tot eind dit jaar) hij wil er elke keer uit om vrouw te zoeken.

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites
jack is al 4 weken aan het racen door zijn bak, en tegen raam aan het krabben

maar jack is weer eens extreem hitsig (dit gaat dus door tot eind dit jaar) hij wil er elke keer uit om vrouw te zoeken.

 

groetjes esma

hahahaha het race haha,

 

maar idd het is echt standaart gedrag ik vind t altijd wel leuk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kim ,

 

 

Het is een heel normaal gedrag ze halen op dit ogenblik hier iedere dag de hele bak overhoop , en zitten maar tegen de ramen aan te krabben :lol: ,ik laat ze een paar keer per dag er uit met alle ramen en deuren dicht ivm met de tocht want daar kunnen ze een longontsteking van krijgen .. <_<

 

Ik zet ze dan lekker in het raam kozijn in het zonnetje vinden ze heerlijk !!!! ook laat ik ze lekker een poosje door de kamer draven raken ze hun energie kwijt ,,en af en toe laat ik ze gewoon lekker tegen de ramen van het terarium klauwteren :angry: want ik heb ook nog wel iets anders te doen ;);) ,maar dat vind ik dan wel moeilijk om ze te :( negeren meestal winnen ze weer de floepers :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe herken je longontsteking dan?

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

oa. zware ademhaling

die je echt heel goed ziet

het dier toont ook flink ziek

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

succes ermee

 

grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×