Jump to content
Sign in to follow this  
mieke

Mieke

Recommended Posts

Hallo allemaal ,,

 

Wij zijn er ook weer na een weekje Voorthuizen ,,nu blijven we voorlopig op honk tot Augustus ,het is ineens wel erg warm geworden zeg !!! hier in Ridderkerk is het minder dan in Voorthuizen daar was het om te stikken .

 

Mooie foto's GBF en een sierraad Marc en Berlinde ( hopelijk schrijf ik het nu een keer goed aparte naam !!! ) komt hier niet voor ,maar wel mooi .

Verder moet ik nog bij lezen we zijn net weer terug en uit gepakt ,maar dat komt wel weer de BG hebben het weer goed gehad ,maar vond het toch fijn ze net weer zelf te verzorgen ,en geloof me of niet maar ze herkennen je zeker weten ,ze kwamen gelijk naar het raam en begonnen te graven als gekke toen ik ze eruit haalde werden ze rustig ,lekker even voor het raam in het zonnetje naar buiten zitten kijken ,een paar lekkere paardebloemen ,wat andijvie en paksoi en natuurlijk krekels en alles is weer OK , volgende week weer even een mest onderzoek laten doen en alles is weer oppie toppie laten we hopen .

 

Ben weer blij om te lezen hoe het met een ieder van jullie gaat ( hoop ook anders om .

Share this post


Link to post
Share on other sites

welcome back

fijn dat het allemaal goed is gegaan!!!

met ons gaat het goed (spreek ik over ron en mij natuurlijk)

nou lees ze

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mieke

welkom terug

vind het maar niets hoor dat je telkens weg bent ;)

ben zo gewend je berichtjes te lezen

dat het gewoon vreemd is als je niet reageerd

maar je bent er weer en nu voor een tijdje :D

veel plezier met bij lezen

en spreek je snel weer

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo GBF en Esma ,Ron

 

Voel me zeeeer vereerd dat ikke gemist word hoor dit niet vaak :lol:;) maar ik mis jullie daar ook hoor ,maar als we een keer in een nieuw huisje zitten hebben we ook aansluiting voor internet hoef ik jullie niet meer te missen .

Maar het is daar ook leuk om te zijn ,en als je ergens aan begin dan heeft dat ook z'n "verplichtingen " maar als alles mag gaan zo als de bedoeling is gaan we nu eind Augustus pas weer dat duurt nog even .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×