Jump to content
Sign in to follow this  
the lizard

2volw. Bg Met Flink Terrarium

Recommended Posts

hey ik heb 27/04/06 de 2 baardagamen met terrarium opgehaald in emmen. hij ( rolf) deed ze weg omdat hij ging studeren. hij woonde bij zijn ouders en die wouden niet voor de diertjes zorgen. ik had hem gebeld om te vertellen dat ik in staat was om voor de diertjes te zorgen. hij vond het een goed idee. op de 27e woensdag heb ik ze opgehaald en kom ik daar. keuig nette en vriendelijke mensen, nog even wat gebabbeld en daarna de bak bekeken. heel mooi alleen een minpuntje de onderplaat is helemaal gebarsten zit echt een heeeeele grote ster in ( zal ik binnenkort wel even wat foto's van maken) het is een oud aquarium dus helaaasss van de bovenkant los. maar als je iets gratis ophaald moet je er niet al te veel van verwachten. daarna liet hij me de bg zien. het gaat om 100% koppel. had zelf ook uit nieuwschierigheid even gekeken en bij de man zag je duidelijk 2 verdikkingen. en ze zijn 1 jaar oud. van de rest geen apart kleurtje ofzo. de man kan je ook herkennen aan zijn staart het puntje van zijn staart staat recht omhoog! opzich wel grappig. ze eten goed alles

 

het terrarium was helemaal kaal en er lag alleen een beetje zand in en wat hout. ze werden dus slecht verzorgt. want toen ik thuis was had ik ze metteen even een bad gegeven.. en samen dronken ze onderhand de hele box leeg!!!!!!!!!!! daarna hield ik een sprinkhaan voor hun neus en VLOGEN ze erop af!!! moet je na gaan!

 

nu heb ik in de afgelopen dagen een achterwand erin gemaakt en hem compleet ingericht. nu alleen nog even een mooi plaats vinden waar hij komt.

 

 

 

zie fotooo's

 

grtjsssssssssssssssssssssss

 

 

 

 

 

 

DSC01203.jpg

- het mannetje, echt prachtige foto al zeg ik het zelf. echt natuurlijk

DSC01197.jpg

- vrouwtje ook prachtig maar niet zo mooi als de foto van de man

 

DSC01227.jpg

-het vrouwtje

 

DSC01231.jpg

-het terrarium compleet ingericht en achterwand

 

DSC01253.jpg

-nog even een grappige foto's

(sprinkhaan op de bg ( vrouw en de andere bg (man) die opdat moment begon te smekken :P

 

DSC01222.jpg

-even een foto van de vrouw achter de planten

 

DSC01199.jpg

- nog een van de man die op een plattoo boven de planten zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik al zei mooie achtergrond hoor!!!

en leuke baardjes.

Wat dacht je ik maak maar gelijk veel fotos nu ik camera heb haha

veel plezier met je nieuwe aanwinsten

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×