Jump to content
Sign in to follow this  
the lizard

Agama Agama Vrouwtje

Recommended Posts

hey over een half uurtje komen ze mijn nieuwe agama agama vrouwtje brengen

ondanks dat ze hoogzwanger is en de laatste paar dagen al flink aan het grafen is hebben de vorige eigenaars besloten het diertje toch te vervoeren. ze komen in nijmegen wonen dus vandaar dat ze haar mee nemen. ik heb een tijdelijk tempex box ombebouwt tot een tijdelijk leg verblijf. tot dat ze gelegt heeft blijft ze in deze box. zie ook de foto. de schuilgrot zelf gemaakt ;):DB):lol: met flinke berg zand eronder en beetje digtgemaakt zodat het echt een hol is en dat ze zich goed op haar gemakt voelt en dat is ook extra rust tijdens de ei leg. zodat ze zich beschut voelt.

vo.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb haar gezien op web cam mega dik is ze

ben beniuewd hoor robert wanneer ze gaat leggen

en nogmaals gefeliciteerd met je aanwinst

 

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ja ze is echt zoooooooo dik. maar wel een schatje hoor. dus is al flink door de bak heen aan het touren. en aan het grafen. morgen leg ik een paar wasmotlarven in de bak omte kijken of ze die eet. maar verder is ze goed aankomen en ze is al weer op kleur dus dat betekent dat ze niet zo gestresst is

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een foto van me 2 mannetjes..

eindelijk een duidelijke foto. gemaakt met camera van vriend van me

post-9-1146151377.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie fotos hoor!!! van mooie mannen (als het mannen zijn, want daar heb iik geen verstand van

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

is nog lastig te zien hoor

de kleuren moeten in de paarstemming blauw/paars lichaam felle oranje kop en oranje en of wit in de staart.. vrouwtjes zijn bruiner met iets gele of oranje kleuring maar dan heb ik het over de echte pure orginele agama agama kolonisten agaam ;)

zie hier dat er ook nog meerdere kleur varianten zijn kun je bij de heimlichen toevallig 2 bolletjes zien zitten als je de staart op een goede manier naar achter houd? net als bij baard agamen ofzo?

 

ik heb ook niet heel veel verstand van die dieren maar lijken me wel leuke beesten

 

grzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEB 8 EITJES VAN HET ZWANGERE VROUWTJE!! MAAR ZE IS NOG DIK DUS WAARSCHIJNLIJK KOMT ER MEER

Share this post


Link to post
Share on other sites

eitjes doen het niet goed. zijn erg hard en geel/wit. het is een beetje trikkie. maar laat ze toch in de broedstoof liggen. want wie niet waagt wie niet wint.

 

grtjsss

 

bijlage foto: foto's van een ander koppeltje (links vrouew rechts man)

post-9-1147853322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ...

 

ik hoop dat alles goedkomt met de eitjes ... ik heb de mijne moete weggooien... te weinig vochtig zand op de plek waar de eitjes lagen.

 

maar .... zou je mijn vraag kunne beantwoorden ( -> vraagje over kolonistenagaam ) ... die is speciaal gericht op mensen met een agama agama.

 

alvast bedankt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij heeft2 topics onder de jouwe een vraag gesteld, ik denk dat hij die bedoelt

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×