Jump to content
Sign in to follow this  
freaks

Nieuwe Terrarium

Recommended Posts

Update: vandaag is even de zaak gesponst en 2 keer in de parketlak gezet, zaterdag gaat hij naar huis om verder ingericht te worden dan zal ik hiervan natuurlijk ook de foto's plaatsen.

post-2-1147901816.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk is het terrarium klaar en staat thuis. de bewoner vind het geweldig heeft alles al gezien en heeft overal op en onder gelegen. nu ga ik er nog een bak in de zelfde kleur voor de andere 3 baardjes maken deze komt er bovenop te staan en deze wordt in de zelfde breedte en diepte als de bak de ik nu heb gemaakt alleen deze wordt 50cm hoog. hier zal ik ook weer de foto's van plaatsen.

post-2-1149103787.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi freaks ;)

 

resultaat mag er wezen hoor

 

mooi gedaan en plaats genoeg

 

kan het best geloven dat de bewoner het hierin naar zijn zin heeft

 

even een vraagje, waar heb je nu het verluchtingsrooster geplaatst ?

 

grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is echt een prachtige bak, een heel kna stukje vakwerk!!!

Ik kan er niet meer over zeggen, bravo

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

JDG als je op pagina 4, foto 6 kijkt zie je achter de lichtlijst een beige golf zitten die er net iets onderuit steekt daar achter zitten de verluchtingsgaten 10 stuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje zeg, wat een prachtige bak, echt een sieraad voor in je kamer.

Ik ben me een beetje aan het ori

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor 2 volwassen baardjes vind ik dat echt te klein, ik heb zelf een bak van 2 meter en zelfs dat vind ik niet echt groot voor 2 baardjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia

ik vind 2 meter bij 50 bij 50 groot genoeg maar ja er zijn altijd weer andere die het te klein vinden, als ik mijn bak bekijk en dan zit er nog maar 1 in heeft hij genoeg ruimte en met 2 hebben ze ook nog genoeg ruimte. ik denk dat er niet veel zijn met een bak van 2 meter, ik persoonlijk vind een bak van 2 meter groot genoeg alleen ik zou voor 60cm diep kiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 meter is zeker genoeg voor 2 volwassen baardjes

ik ben vanplan om een terra te bouwen van 200x100x60 (LxDxH)

 

ik weet alleen niet hoeveel ik er in ken stoppen?

mischien iemand die het weet..?

 

4? 5? 6? mischien

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn bak is 200 cm x 50 x 60cm hoog, ik wilde hem wel breder hebben, maar hij is gemaakt op het dressoir. Mijn baardjes hobbelen heel graag door het terrarium vandaar dat ik 2 meter eigenlijk nog klein vind. Ik heb er 2 baadjes en en als de kleinste groot genoeg is gaat zij er ook bij. Het kan natuurlijk best, maar 120cm vind ik wel erg klein voor 2 volwassen baardjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu hobbelen ze nog lekker door het terra maar als ze ouder en groter worden zal dit meestal wel afnemen hoor.

Maar 2 meter voor twee baardjes is keurig hoor hebben ze i.i.g de ruimte, en als er eens een kalamiteit voordoet (ziekte, ruzie) kun je deze bak makkelijk in 2e splitsen en heeft 1 baardje nog genoeg ruimte.

 

 

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×