Jump to content
Sign in to follow this  
nicol

Paren En Dan

Recommended Posts

ik was vandaag getuige dat mijn baaragamen aan het paren waren

kan ik nu ook zeggen dat ik een mannetje en een vrouwtje heb of kan het ook zijn dat een mannetje gewoon paard terwijl de ander ook een mannetje is

 

stel dat het wel een vrouwtje is wat moet ik nu verder doen ik lees van alles over een broedstoof etc maar kan het niet in het gewone terrariem waar ze nu in zitten zo niet wat dan

 

ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven

in iedergeval bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi nicol

allereerst welkom op dit gezellige en informatieve forum

als je een echte paring hebt gezien

is de kans groot dat je een koppel hebt

twee mannen denk ik niet dat word meestal vechten

twee dames echter wel alleen heb je dan geen echte paring het lijkt er soms wel op.

hoe oud zijn je baardjes???

als je baardjes gepaard hebben zul je er allereerst voor moeten zorgen dat je baardje extra vitamine,s binnen krijgt

maar nog veeeeeeeel belangrijker veel extra kalk/calcium

dit heeftz e cht hard nodig

tevens zal ze meer gaan eten

je zult een legplaats moeten cre

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha bedankt voor de informatie.

Mijn baardjes zijn nu ongeveer 1 jaar en 4 of 5 maanden denk ik ik heb ze kocht op een beurs dat was afgelopen november een jaar geleden en toen waren ze nog niet zo heel groot.

Ik begrijp hier dus wel uit dat ik de baardagamen in hun bak kan laten zitten als ik eenplekje voor de eieren creeer (dat is gewoon een dikke laag zand wat wat vochtig is toch???) en welke vitamine kan ik haar het beste geven ik heb nu vita totaal en ik heb een bakje met kalk. Maar de winkel waar ik eerde heen ging in Hengelo (o) is gesloten dus ik moet nu hier en daar echt zoeken als ik weer wat nodig heb

groeten nicol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×