Jump to content
Sign in to follow this  
mieke

Knabbel En Babbel

Recommended Posts

Hallo allemaal ,weten jullie wat wij ontzettend leuk vinden ,buiten onze bak ,,lekker met het vrouwtje voor het raam naar buiten kijken in het zonnetje ,zie je op het ogenblik alle takken waaien we komen niet uit gekeken ,dat is nog eens een goede huisvesting :lol::lol::lol: en dan hebben jullie het maar over de maten van een bak ,inderdaad het kan niet groot genoeg waarom niet gewoon de woonkamer op onze temperatuur en in alle hoeke leuke takken en schuil plaatsen ;););)

 

 

Groetje's Knabbel en Babbel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

..omdat het daar geen 30 C. is en die vogels en alles dat beweegt best wel is stress KAN oplevere of omdat t misschien een keer fout kan gaan ik weet niet hoe t huis is ingedeeld maar stel jij komt binne gelope na t werk oid... je gooit die deur open of je zet een stap op je beesje.... helaas baardagaam dood?

 

of was het geen vraag :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ,

nee natuurlijk was het geen vraag ;) ik schreef uit de gedachten van de BG ,het was als een geintje bedoeldt ,maar ik heb zeker een verkeerd soort humor ,sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor mieke,zou het niet echt leuk zijn om ze gewoon te kunnen laten lopen!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

je heb geen verkeerde humor hoor, gewoon lekker posten wat je wil :P

Het zou zeker leuk zijn als ze gewoon door de kamer zouden kunnen lopen, is hun terrein toch weer wat groter.

Maar helaas het kan niet

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal ,

zoals jullie het beschrijven zo bedoelde ik het ook ,maar inderdaad kan het niet ,maar het zou toch gaaf voor ze zijn ,ik hou ze wel eens voor het raam ,en naar mijn mening vinden ze het prachtig zitten vol nieuwsgierigheid met hun koppie's te draaien ,en tonen geen enkele vorm van angst,als het zonnetje dan op ons zij raam staat gaan ze heerlijk met hun oogje's dicht zitten te genieten ,ik doe ze dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×