Jump to content
Sign in to follow this  
maxpool

M'n Zuivere Sandfire Vrouw Weer Aan Het Leggen!

Recommended Posts

Hey,

M'n Sandfire vrouw is weer aan het leggen. Vader is een Pastel/Yellow (van Repticare). Er liggen er al een hele hoop dus afwachten of ze ook mooi bevrucht zijn. Ik zit te twijfelen of ik er wat mee ga doen......Ik ga nog op vakantie en moet ze van te voren al het huis uit hebben. M'n oom kan ik er niet mee opschepen.....

 

Nouja dit wou ik even laten weten dit zijn de ouders:

 

Pastel/Yellow man:

Dscf0138.jpg

....deze man is ongeveer 1 jaar oud en is 43 cm en weegt 370 gram...nog steeds groeiende!

 

Van de moeder heb ik niet zulke mooie foto's...

 

Sandfire vrouw:

Dscf0057.jpg

..deze vrouw is 45 cm en weegt normaal 450 gram (nu dus meer)

 

Ik laat het wel even weten of ik er wat mee ga doen....zo ja dan broed ik ze uit op een temp. van 26 a 27 graden, ik wil nu wat grotere (verder ontwikkelde) jongen hebben als ze geboren worden!

 

GrtzZz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Thnx allemaal....tot mij verbazing lagen er 25 naar mijn idee BEVRUCHTE eieren in de bak!! Meestal zit er wel wat geels of minders tussen, maar nu waren ze allemaal top! Het zijn er dus 25 en dat vind ik een mooi aantal! 34 vorige keer vond ik een beetje TE...denk dat dat de vruchtbaarheid ook niet echt ten goede is gekomen....Maar goed, ik heb ze allemaal in de stoof gedaan, dus ik kan er nog eens even rustig over nadenken wat ik ermee ga doen :D Het was niet mijn bedoeling maar de eerste heeft zich al aangeboden voor dit legsel als ik er niks mee doe :lol: Ik heb de stoof nu op ongeveer 26 graden staan. Mijn vrouwtje is nu ook flink afgevallen. Ff weer flink vetmesten dus.

 

GrtzZz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Max,

 

Wederom gefeliciteerd met de eitjes. :rolleyes:

 

Mocht je ze niet kwijt kunnen, ook wij hebben wel interesse. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

De eitjes hebben als het door gaat, al een bestemming. Hier nog even een mooie foto van de Sandfire vrouw. Zoals je ziet is ze vrij licht oranje van kleur.

 

Foto:

Sandfirev1.jpg

Dit is dus de moeder van het legsel......

 

GrtzZz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×