Jump to content
Sign in to follow this  
Bas

Foto Van Onze Robbie

Recommended Posts

tadaa hier onze lieve beagle

hij heet robbie

we hebben hem in december uit het asiel gehaald..

hij is 15 maanden

echt een schatje is het :D

 

greets bas B)

post-25-1142247956.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij was van een gezin maar die hadden al 2 honden en 3 kinderen.. zeg maar.. werd een beetje te druk:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat heeft hij zeker ik woon op een boerderij dus ruimte zat:D

 

haha laten we er een reptielen boerderij van maken weer eens wat anders dan een koeien boerderij ( zelf hebben wij een akkerbouw bedrijf ) alleen me ouders willen er niet van weten :ph34r::lol:

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

en VREET beesten dat het zijn :P

 

maar wel erg lief en speels :D

 

veel suc6 en plezier he met je nieuwe aanwinst

 

 

grzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mooi hondje,zou het posterkind voor asiels moetten zijn!

wat fijn dat hij op de farm terecht is gekomen,zoveel ruimte :P

of zit tie aan de ketting op de oprit,gewoon ouderwets ;):P .

doeg anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor hij huppelt lekker over de hele boerderij:) zoals onze vorige hond ook deed ( grote munsterlander ) het is ook een echte waker,, ik noem het een eigenwijs keffertje maar daar is me zusje niet zo blij mee ( het is eigenlijk het hondje van onze hele fam maar zei mag hem verzorgen omdat ze haar paardje heeft moeten verkopen ze werd er te groot voor)

maar het is idd een heel speels beeste van dat vreten valt het bij ons wel mee.. hij molt wel alles wat er in zijn buurt komt van eierdozen ( die ik voor Marc had verzamelt <_< ) tot bloempotten! maar meestal kunnen we er wel om lachen :lol: haha en savonds mag hij wel eens binnen want na zon dagje op de boerderij rennen en spelen ligt hij savonds bij ons op de bank voor pampus:P lekker te slapen.. zijn verblijf is eignelijk de bijkeuken maar savonds mag hij zo af en toe naar binnen :D reuze gezellig is dat altijd en een heel lief gezicht zijn kopje zo hangend.. haha

 

affijn

 

greets Bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOI BAS ,

 

jA HET KUNNEN SLOPERS ZIJN HOOR MAAR HET ZIJN SCHITTERENDE HONDEN VOOR OP EEN BOERDERIJ ,BINNENSHUIS ZIJN HET WAT MOEILIJKERE HONDEN ( NIET ALLEMAAL NATUURLIJK) ,MAAR ZE HEBBEN EEN PITTIG KARAKTER KUNNEN MOEILIJK IETS GELEERD WORDEN MET NAME LOS LOPEN ,OP DE PLAATS KOMEN ,,EN DAAR DAN OOK BLIJVEN !!!!!! ,,MAAR BIJ JULLIE ZAL HIJ EEN PRACHTIG LEVEN KRIJGEN ,EN WAT ETEN BETREFT JA JULLIE WAREN EEN IETS GROTERE HOND GEWEND ALS DEZE ,DAN VALT HET AL GAUW MEE MAAR HET ZIJN VREETZAKKEN HOOR ,MAAR ONTZETTEND LEUK EN EEN GAAF KOPPIE ,HOU WEL ERG IN Z'N OREN ZIJN ZE BEST GEVOELIG OP REGELMATIG MET EEN WATTE SCHIJFJE MET BABY OLIE SCHOON MAKEN ER ZIJN OOK DRUPPELS VOOR DAT WERKT OOK PRIMA DAT HEET ,, CLEAN EAR ,, VAN HET MERK SIRE ,MAAR ER ZIJN OOK ANDERE MERKEN HOOR ,EN MISSCHIEN WEET JE DIT ALLEMAAL AL,EN IS HET OVERBODIGE INFORMATIE ... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een droppie bas, lijkt me zeker een drukte makertje als ik je verhaal zo lees

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×