Jump to content
Sign in to follow this  
erwin

Duitland Duur?

Recommended Posts

als we de prijzen vergelijken tussen belgie en nederland,zit er soms veel verschil in,vooral in de terras,maar zeker ook op de baardjes.

hoe zit dat in duitsland (we gaan naar hamm)

zijn de prijzen op zijn belgs,of eerder nederlands?

 

dank bij voorbaat

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi erwin

ik heb geen idee,ik heb alleen gehoord dat de goede dieren a voor openings tijd verhandeld worden.hamm schijnt de beste beurs te zijn,er komen ook veel fransen en italianen,en die schijnen grof te willen betalen,ook voor de beardies.

ik zou naar houten gaan,ook een uitstekende beurs.is eind van deze maand.en het is jubileum jaar.dus 4 zalen voor 6 euries.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi erwin

ik heb geen idee,ik heb alleen gehoord dat de goede dieren a voor openings tijd verhandeld worden.hamm schijnt de beste beurs te zijn,er komen ook veel fransen en italianen,en die schijnen grof te willen betalen,ook voor de beardies.

ik zou naar houten gaan,ook een uitstekende beurs.is eind van deze maand.en het is jubileum jaar.dus 4 zalen voor 6 euries.

anita

dat doen we zeker ook,naar houten gaan,is het niet om te kopen,dan zeker voor de gezelligheid,en mensen van het forum leren kennen

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
De prijzen in Duitsland liggen hoger als in Nederland

En soms een heel stuk ook

Grt Rene

daar heb je meer dan gelijk mee,zelfs zeer duur,zelfs te duur .

de prijzen die ik daar gezien heb waren niet normaal OF iedereen op het forum is te goedkoop,dat kan ook

op een paar halfwas mannen na die 50euro stonden was er niets onder de 100 euro(of heb ze niet gevonden)

 

zelf hebben we niet kunnen weerstaan aan een kleine sandfire*sandfire uit denemarken (5 weken oud)

 

volgende week houten <_< <_< <_<<_<

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin&Sonja,

 

Was het wel de moeite waard deze beurs? :huh:

 

Waren er veel gekleurde baardjes? :huh:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Marc en die beurs is zeker de moeite waard om naartoe te gaan maar dan moet je er wel binnen geraken voor het openingsuur want dan kan je alles eens goed bekijken.

Wat het aanbod van gekleurde baardagamen betrof vond ik het wel tegenvallen en als er dan al waren werden ze reeds voor openingstijd verkocht en ik vond ze veel te duur.

Heb er geen bloods , lycistics of hypos tegengekomen.

Wat de prijzen van terrariums betreft vond ik het wel meevallen en wie slim is wacht tot sluitingstijd want dan zijn de beste koopjes te doen natuurlijk , soms wel 50% van de prijs.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat de baardjes nog zo duur waren omdat het nog te vroeg is voor veel nakweek. over niet al te lange tijd is het aanbod groter,dus gaan de prijzen naar beneden.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het zoals gerrit zegd,voor openingstijd kopen voor de eerst keus,en wat overblijfd tegen sluitingstijd.

voor de gewoone bezoeker is het overwegen,of de prijs het je waard is.

gelukig is het een hobby,en leren we veel bij.

 

maar wat is het moelijk te weerstaan als er kleintjes zitten,ook al is de prijs het dubbele.(zeker als je vrouw smelt ,is het weerstaan nog moeilijker)

 

wat me wel opviel,is zoals er mensen hier op het forum,ons proberen uit te leggen,dat er kleuren ,lijnen,en bloedlijnen zijn,er wel enkele verkopers een groote fantazie op nahouden.

gelukig zijn deze kenners ook op de beurzen,en ontmaskeren deze fantasten snel.

maar na een tijdje zie je de fantast zijn dier verkopen aan iemand die je dan dolgelukig in de massa ziet verdwijnen,nietsvermoedend dat hij meer verhaal dan baardje heefd gekocht voor veel geld.

 

zat ik niet dagelijks hier op het forum,had ik deze fantast zeker geloofd,nu weet ik wel al beter(al is het nog niet veel)

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Erwin en je kan je niet voorstellen wat daar al verkocht werd voor openingstijd er waren er zelfs die hele lijsten van dieren bijhadden voor vrienden die niet konden komen of die maar pas binnen geraakte om 10h. zoals iedereen , het zou niet mogen maar wat kan je er tegen doen.

Er zaten daar prachtige dieren in het begin maar die waren vlug weg hoor.

En wat je zegt van het dubbele te betalen omdat je niet kan weerstaan aan zo een mooi klein diertje dat zou ik toch niet doen zenne want er worden hier op het forum toch genoeg prachtige dieren aangeboden en dit aan normale prijzen en als je dan weet dat je voor die prijs hier dan 2 of 3 dieren kunt kopen dan zou ik liever wachten want dan had ik er lekker 3 voor de prijs van 1 in duitsland :D:D:lol:

Groetjes en misschien tot zondag in Houten

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker tot in houten,de smaak zit erin.

wat je vermeld om te kopen van mensen vanop het forum,ja ,graag,maar vind ze maar op een beurs,buiten mark en zijn vrouw ken ik niemand van aanziens.(kleef jullie naam eens op jullie voorhoofd :D:D:D )

 

voor baardjes op het forum zelf ,ben ik in blijde verwachting(leterlijk he),maar daar azen we met zen allen naar denk ik(nakomertjes sitrus?) <_<

 

het kleintje dat ik(we) kocht was ook van op een forum,waar ik reeds eenige tijd mijn oog had laten op vallen,en nu ik de kans had deze mensen te ontmoeten moest ik er wel van profiteeren,ze komen uit denemarken.

 

in houten zoeken we een vriendinetje voor ons deentje,maar moet zeker een kleur hebben,liefst oranje geel of oranje rood.

ook gaan we voor (nog een keer)een broedstoof

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het me wel voorstellen gerrit,stond daar buiten te wachten in de sneeuw,(er was voor 10.00 een sneeuwstorm,met vlokken zo groot als duiveneieren)doornat en stijf van de kou,en het was de eene doos na de andere die ze buiten sleurden voor 10.00 uur

 

niet iedereen had daar begrip voor hoor.

persoonlijk had ik wel door dat daar de mooiste diertjes paseerden.

 

maar ja als ik het kon deed ik hetzelfde hoor

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×