Jump to content
erwin

Alleen Of Met Veel

Recommended Posts

hoe doe je het goed

ben aan het bouwen,voorzie ik enkel groote terras,of verdeel ik er een in twee of drei.

hoe doen de groote kweekers dat,zit alles samen per kleur,of zit elk beestje apart,

 

een word er al een in twee verdeeld voor onze casper dit is en bleifd onze eenige man,kan ik er een tussenschot in glas in maken zodat hij niet aleen is,of zou hem dat enkel maar onrustiger maken als hij de dames ziet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe doen de groote kweekers dat,zit alles samen per kleur,of zit elk beestje apart,

 

 

ik geloof dat je bedoelt de volwassen dieren???

 

wij hebben hier de dieren samen gehuisvest zitten dus per koppel trio of twee dames of mannen alleen

dot ligt echt aan het karakter van de dieren

en we hebben de mogelijkheid om de mannen apart te huisvesten

 

 

kan ik er een tussenschot in glas in maken zodat hij niet aleen is,of zou hem dat enkel maar onrustiger maken als hij de dames ziet

 

dat zal hem waarschijnlijk zeer onrustig maken

hoe zou jij het vinden als je een mooie meid ziet en je kan haar niet bereiken???

ik zou er voor kiezen er dan een dichtschot tussen zetten

let wel op dat je terra,s groot genoeg zijn

je kunt ze dus wel in een terrra samen zetten mets chot er tussen maar dan moet je wel zorgen dat ze nog genoeg ruimte over hebben

een terra van 100

Share this post


Link to post
Share on other sites

bak is1_ 140*60*50 *3st :rolleyes:

2_140*70*50 *3st :rolleyes:

 

elke bak is apart140lang en 50 diep zo drie(ze worden gestpeld op een lagere bak 140*50*20 met wieltjes waar alle leidingen in moete)

de mdf overhoeks laten zagen,zo zijn er geen randen zichtbaar,en veel sterker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de dames hier in groepen zitten, de mannen mogen met hun hitsige gedrag fijn alleen zitten. :D

Wel heb ik hier 1 man die bijna de hele dag losloopt in huis, die kerel is niet te houden in een terra hoe groot deze ook mag zijn.

Had hem in een terra van 170 x 50, maar meneer vond die tog te klein. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er bij ons een losloopt is het net de vlucht naar egypte van de honden :D:D

we hadden tot voor enkele manden een blauwe leguaan.

die liep ook meestal los,maar kon niet verdragen dat er een lag te slapen,die werd

met een staartslach verjaagd,en het warme plaatsje werd ingenomen door hem.

 

dus de honden zijn op hun hoede voor de baardjes,en die willen nieuwsgierig dat ze zijn natuurlijk naar de honden toe :D:D:D en daar onze honden niet veel groter zijn dan de baardjes,is het vaak lachen hoor :D:lol::D (echtewaakhonden) :(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
als er bij ons een losloopt is het net de vlucht naar egypte van de honden :D:D

we hadden tot voor enkele manden een blauwe leguaan.

die liep ook meestal los,maar kon niet verdragen dat er een lag te slapen,die werd

met een staartslach verjaagd,en het warme plaatsje werd ingenomen door hem.

 

dus de honden zijn op hun hoede voor de baardjes,en die willen nieuwsgierig dat ze zijn natuurlijk naar de honden toe :D:D:D en daar onze honden niet veel groter zijn dan de baardjes,is het vaak lachen hoor :D:lol::D (echtewaakhonden) :(:(

Hihihi onze terveurense herder teef, vind het allemaal wel best geloof ik.

Die trekt d'r weinig wat van aan iig. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×