Jump to content
Sign in to follow this  
pricella

Help Help

Recommended Posts

ik ben met mijn baardje naar de dierenarts geweest en helaas is het wat ik al dacht. :(:(:(

gebroken pootje.

ze wilde hem inlaten slapen maar ik wilde hem niet kwijt want de breuk zit te hoog voor een spalk.

:unsure:

nu moest ik hem voor de rest rustig houden en alle klimmatriaal uit de hok want er was wel een kans dat het weer zo aan elkaar zou groeien.

:(:(

ik kreeg ook te horen dat het geen goed baardje was want hij had waarschijnlijk niet veel kalk gehad in de dierenwinkel en omdat ze met te veel zaten in de dierenwinkel was hij ook erg mager maar daar ging het al de goede kant mee uit.

Ik heb mijn baardagaam pas vanaf dinsdag dus het lag gelukkig niet aan mij maar ik wil hem gewoon niet kwijt...

ik ben al zo gehecht aan het beestje...

maar ik wil ook niet dat hij teveel pijn heeft dus weet ik niet wat nu goed voor hem is..

HELP HELP HELP

WAT MOET IK DOEN IK WEET HET FF NIET MEER

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat je baardje zo veel mogenlijk rusten en geef het genoeg kalk!

 

je kan ook het terrarium ook leeghalen en als bodembedekking kranten gebruiken, alles zo simpel mogenlijk te houden en igenisch.

 

zorg ook dat het baardje genoeg voedsel binnen krijgd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wat erg weer.

maar er is hoop hoor,zorg dat hij ergens zonder stress staat,geef hem lekkere dingen genoeg calcium,en dat hij bij kan komen.dan kan het goed komen.mijn kleine rudie was 55 gram met 9 maanden,had een pootje,was het doodslaan niet waard.maar nu is hij 2 jaar,modder vet en een gelukkig(standaard) ventje.

sterkte ermee.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet je baardje in een wat kleiner terra met zo min mogelijk assecoires

ik zou hem niet op kranten zetten ivm uitglijden

gewoon lekker op zand

voer hem voldoende en geef hem extra kalk en voldoende vitamine,s

en ik zou toch zeker even naar die winkel terug gaan

heel veel sterkte

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

een baardje kan best een pootje missen hoor (ken iemand die een baardje heeft wat een pootje mist), ik bedoel maar te zeggen dat als zijn pootje niet helemaal goed komt, hij nog best kan lopen en jagen hoor

Maar dat is erg vervelend nieuws hoor van dat gebroken pootje, en die kalk en vit gebrek door winkel

 

succes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken iemand die een baardje heeft wat een pootje mist)

klopt wij hebben een baardje die geboren is met aan de ene kant een stompje en het andere voorpootje heeft maar drie teentjes en hij loopt daarmee op zn polsje

maar kan zich prima redden

dus maak je niet teveel zorgen

kan helemaal goed komen hoor

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×