Jump to content
erwin

Beurs Hamm D

Recommended Posts

hallo,

 

zijn er mensen die ervaring hebben met de beurs in hamm duitsland.

deze is op zaterdag 11 maart 2006

 

kunnen we daar de vrijdagavond (nacht) toekomen,en overnachten in onze camper op de parking.

 

dank bij voorbaat

erwin sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof wel dat dat kan.

het is wel verstandig als je eerste keus wil hebben om dan vroeg te gaan.

er zijn meer mensen die daar overnachten.

of het mag weet ik niet maar ik zou de gok wagen.

vorig jaar ben ik geweest ik gign toen mee met iemand die een stand had.

dat is ideaal je mag dan veel eerder naar binnen dan het grote publiek en kan alles rustig bekijken.

als de grote massa eenmaal naar binnen komt is het eigenlijk niet leuk meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

dus als ik je goed begrijp,bied ik best onze diensten aan aan een van de leden alhier om te helpen met naar binnen dragen <_<

Dus wie veel te dragen heefd,laat het weten,mijn vrouw zal het graag doen :D:D:D:D:D grapje hoor,we helpen graag.

groetjes erwin sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalige beurs

ben er 2 jaar terug geweest en ge mss dit jaar opnieuw, het enige probleem is dat ik voledig afhankelijk ben van mijn neef (ik kan enkel als hij gaat), ik ben nog maar 15!! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry benjii,

als we met de auto gaan geen probleem

met de kemper,sorry,je kan maar moeilijk tussen ons inliggen he,er is maar een bed,en het is een beetje klein voor drie.

 

als dat echt zo een groote beurs is,waarom word er geen bus ingelegd vanuit nederland?tegen een prijsje natuurlijk

 

DUS WIE HEEFD EEN BUS MET AANHANGWAGEN?(benjii zal wel wat willen meebrengen zeker ;););) )

erwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige probleem zal zijn wie dat daar voor gaat zorgen en wie wilt ermee gaan want heb gehoord dat je er op tijd moet zijn 's morgens want dat je daar soms wel 4 uur moet aanschuiven om binnen te geraken maar moest er zich iemand mee bezig houden laat het mij dan maar weten want dit is wel een goei idee en ben wel geinteresseerd.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de repie farm bus gaat rijden ,laten we de camper thuis,wat een mooie kans om iedereen te leren kennen.

wie weet zijn er wel genoeg kandidaten

(nu maar hopen dat marc dit ook leest <_<<_<<_< )

 

 

 

groetjes erwin sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Dat van die bus is zeker een leuk idee. :rolleyes:

 

Helaas hebben wij echt geen tijd om dat te regelen, we zitten

tot over ons oren in het werk. ;)

 

Maar als er mensen zijn die het zouden willen regelen, wij

zouden dat erg leuk vinden. :)

 

Dus wie weet. <_<

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze is de oproep dus geplaatst en als er iemand dit kan organiseren mag hij het altijd laten weten en mag je mij al opschrijven ;) zelfs al moet ik er uit Belgie voor komen :lol:

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

sorry dat was niet de bedoeling hoor :P dit jaar heb ik waarschijnlijk vervoerhoor

maar toch bedankt dat je aan me denkt

dat over die 4 uur aanschuiven is overdreven, een uur en je bent normaal wel binnen hoor; en al zou het 4 uur zijn dan is het dat nog dubbel en dik waard hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en ga zaterdag dan toch naar de beurs en kan meegaan om achter een stand te staan dus ben ik lekker binnen vooralleer de beurs open gaat en kan ik lekker rondkijken en misschien een koopje doen voordat de grote massa binnen stormt ;)

Gaat er soms nog iemand van het forum?

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo en ga zaterdag dan toch naar de beurs en kan meegaan om achter een stand te staan dus ben ik lekker binnen vooralleer de beurs open gaat en kan ik lekker rondkijken en misschien een koopje doen voordat de grote massa binnen stormt ;)

Gaat er soms nog iemand van het forum?

Groetjes

we zijn er zeker van de partij,en hopen je eindelijk eens in levende lijve te zien. ;)

we slapen er op de parking deze nacht,dus als je ons morgenvroeg ziet,kom gerust een koffie drinken(indien je meer mooie baardjes koopt dan je plaats hebt,wij hebben nog veel plaats hoor :D:D:D:D (grapje)

 

dit aanbod is voor iedereen van het forum alhier (tot de koffie op is dan wel he) <_<

witte fort transit met reptie-farm stikker (tje) op voorruit,en natuurlijk een belgise nummerplaat :unsure:

 

WE MAKEN ER EEN GEZELIGE DAG VAN :D:D:D

 

erwin& sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×