Jump to content
Sign in to follow this  
gbf

Redrunners

Recommended Posts

hoi allemaal

wie heeft er al van de redrunner gehoord of wie voert ze al???

mij lijkt het helemaal niets

zover ik weet zijn het kakkerlakken en ik moet er niet aan denken een horde kakkerlakken rond te hebben lopen als er een ontsnapt

dus ik ben best wel benieuwd of er iemand op dit forum ze al heeft

en voeren jullie nog andere dingen behalve de "normale""voedseldieren zoals krekels en sprinkhanen en moriowormen???

laat maar horen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm, toen ik in eens in de winkel kwam, vond ik er een ontsnapte :P de verkoper vetelde dat kameleons het een lekkernei vinden en veel gezonde voedings stoffen in zaten.

 

als er een onsnapt: geen paniek(blijve ademen :) ) ze kunnen zich niet in onze huizen voortplanten ;)

 

meer weet ik niet echt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ik heb juist gehoord dat ze het juist wel kunnen bij kamertemperatuur voortplanten en goed ook :(

dus vandaar ook mijn :o ieksssssssssss

maar ik ben wel nieuwsgierig wie heeft er nog meer info????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij geven af en toe redrunners, en ze vinden ze heerlijk. Ze zijn alleen bloedsnel, dus moeten de baardjes ook snel zijn om ze op te eten. Wat je eventueel kan doen is ze een kwartier voor het voeren in het vriesvak zetten, daar worden ze rustiger van. En nee hoor, ze zijn niet eng, gewoon pincet, beest pakken en in het terra gooien...... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi lars ik vind ze op zich niet eng om te voeren maar moet er niet aan denken dat ze zouden ontsnappen

want zoals je zegt zijn ze heel snel dus de kans is best aanwezig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×