Jump to content
Sign in to follow this  
jeroenie

Baartje Eet Niks Meer!

Recommended Posts

morgen ga ik nog eens bellen om te weten hoe het met mijn baardje is, en ineens ook een afspraak maken voor vrijdag, om eens te gaan zien of ik al enige verandering zie!

indien het diertje er nog op verzwakt is, na deze week, denk ik dat het weinig zin zal hebben om em nog verder te laten afzien, en laat ik em waarschijnlijk inslapen! :(

maar ik wil dit niet doen, zolang er geen verslechtering is! dus blijft zijn toestand status quo, of is er verbetering, dan zal mijn beestje voor de eerste keer in zijn leven, nieuwjaar kunnen vieren!

mvg

jeroenie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jeroenie

inderdaad gewoon even aankijken

en ik zou als je gaat kijken wel informeren wat ze met het dier doen

want als het dier behandeld word voor parasieten bevoorbeeld en er verder niets mee word gedaan kost het je onnodig veel geld want dan kun je het diertje thuis ook verzorgen

mits het dier sterk genoeg is om te reizen

ik zou gewoon even goed kijken of er verbetering is of verslechtering of gewoon stabiel

want roos van ons was lang stabiel en gaat nu toch vooruit

en dat kost tijd en geduld

maar loont alle moeite wel

sterkte

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga allesinds vrijdag eens langs gaan, en zien hoe ie behandelt wordt!

als alles meevalt, dan zal ik em inderdaad meebrengen naar huis, om er zelf voor verder te zorgen indien ie enkel medicatie nodig heeft!

als em nog steeds aan het infuus ligt, dan kan ik niet anders om hem daar achter te laten! ook al kost mij dit dagelijks 20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je daarover begint Jeroen. Er is een mogelijkheid je dieren te verzekeren. Dit is enkel rendabel wanneer je veel gebruikt maakt van de dierenarts. Deze verzekering geld dan maar voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben daarstraks opgebeld, om te zeggen dat mijn baardje er sterk is op achteruit gegaan!

nu wil ze het diertje een injectie geven. maar ik ga nu eerst eens gaan zien wat er precies is!

 

wat is jullie mening?

spuitje geven, of laten afzien?

ik kan er moeilijk over om een diertje te laten inslapen, maar ik kan het ook nie aanzien, om een diertje te laten afzien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is moeilijk maar een dier laten lijden als er echt geen hoop is op herstel

nee jeroen hoe moeilijk dan ook

kies wat het beste is voor het dier niet wat het beste is voor jou

wat je ook beslist heel veel sterkte

grtjsssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

spuitje geven

het klinkt hard,maar als je veel om een dier geeft laat je het niet afzien anders is het heel egoistisch

sorry dat ik zo bruut overkom maar ik heb ook al dieren een spuitje moeten geven en ik zet mijn verstand even op nul(dat is niet moelijk als je niet zoveel verstand hebt als mij)en denk ik alleen nog maar aan het beestje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom zopas van de dierenarts, er zat niks meer van fit in, spartelde niet meer, en was al zo goed als dood.

ik heb mijn baardje daar achter gelaten.

nu heeft het beestje de spuit intussen gehad :(

ik vind het zonde! het had een mooi geel kopje, en was het liefste beestje dat ik had!

nu ja,

laat ons nu maar denken aan m'n vrouwtje die binnenkort haar eitjes moet afleggen, dit zal een heel pak leuker zijn dan naar de DA te moeten gaan!

mvg

:( jeroenie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

he jeroenie

we wensen je heel veel sterkte

dit zal heel moeilijk zijn

maar je hebt echt alles gedaan wat je kon

en je hebt het beste gedaan voor het diertje

sterkte en inderdaad richt je nu lekker op je lieve dame

al zal dat het vedriet niet weg nemen

hou je taai

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb inderdaad alles gedaan om haar te kunnen redden!

maar ik heb te lang gewacht! en das naturlijk minder!

ach ja, das een weekje gewerkt om niks natuurlijk, maar dit had ik er voor over!

ik ga et voorlopig nu bij mijn 4 baardagamen houden, want ik veronderstel dat er binnen een 75tal dagen zoiezo meerdere zullen bijkomen na mijn eerste kweek.

hoeveel ik er daarvan dan ga houden is me nog niet duidelijk, maar eerst zien of het me lukt om uit te broeden eh

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is heel moedig van jou en ik twijfel er zeker niet aan dat je er alles voor gedaan hebt

veel sterkte ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×