Jump to content

Recommended Posts

Vanmiddag even naar de dierenarts. Mijn baardje wil niet leggen en ze loopt al vijf weken met de eieren. We hebben het gevolgt met de dierenarts en vandaag gaan we het inleiden want het moet er toch uit. Ze graaft echt nog geen korrel zand opzij. Terwijl de situatie ideaal is. Ze eet ook nog normaal. We hebben eerder een rontgenfoto gemaakt en daarop was te zien dat ze kerngezond was en dat de eieren mooi wit worden.

 

Ik laat het wel even weten.

 

Pff hoop maar dat het goed gaat........

Share this post


Link to post
Share on other sites

We komen net terug. Het resultaat is twee zwangere vrouwtjes (van eentje wist ik het niet zeker) die kerngezond zijn! Krijg vanavond van de DA te horen hoe we het gaan doen. Dus eigenlijk ben ik er niet zo heel veel mee opgeschoten.

 

Thnx voor jullie steun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We komen net terug. Het resultaat is twee zwangere vrouwtjes (van eentje wist ik het niet zeker) die kerngezond zijn! Krijg vanavond van de DA te horen hoe we het gaan doen. Dus eigenlijk ben ik er niet zo heel veel mee opgeschoten.

 

Thnx voor jullie steun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te horen dat ze gezond zijn! En gefeliciteerd he met je twee mama's ;)

 

En nu wachten he...

 

 

groetjess Nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd en nu maar hopen dat ze snel gaan leggen

succes

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Wat leuk dat je 2 zwangere vrouwtjes hebt. Ik wist niet dat ze bij reptielen ook een baring, c.q. eileg opwekken, heel interressant. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat!

 

Veel groejtes,

Sjanneke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×