Jump to content
Sign in to follow this  
Cracky_D

Hallo Allemaal

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Allereerst stel ik mijzelf even voor,:

 

Ik heet Mike de Geus, en woon in Nootdorp,(Dat ligt vlak tegen Den Haag aan). Ik ben 16 jaar, en mijn hobby's zijn computeren, bijklussen, en natuurlijk m'n baardjes :rolleyes:.

 

Oke en nu stel ik even mijn 2 baardagamen voor.

 

Ik heb 2 baardagamen, Ze heten Chukkie en Chikkie, Ik weet het de namen zijn wat raar maargoed ik vind ze wel leuk. Ik heb mijn eerste baardagaam gekocht op 7 november, en mijn tweede op 29 november gisteren dus allebij in 2005. Ik heb zoeen vermoedde dat ze allebij uit hetzelfde nest komen maar dat weet je maar noot..... Ik heb zoeen voorgevoel en ik zie het een beetje aan het kopje van de diertjes en de staart breedte dat ik een mannetje en een vrouwtje heb. Ze zijn allebij nu ongeveer 12 weken. dus zo'n 3 maandjes oud/jong.

 

Op de foto zie je 2 agaampjes de bovenste die horizontaal ligt is chikkie, en de ander is chukkie.

 

Chukkie lijkt wat te hebben van een sandfire, zelf vind ik dat erg mooi, Chukkie dringt zelf nog niet en is ook nog niet dol op groenten wel is ie dol op krekels, motlarven, en buffalowormpjes.

 

Chikkie dringt zelf wel af en toe niet uit het bakje dat er staat maar als ze 1 maal per week mogen zwemmen weet Chikkie altijt wel een beetje naar binnen te werken, groenten eet hij al goed, ook al is hij er naar een hapje of 5 genoeg van. Verder is ie ook dol op krekels, motlarven en buffalowormpjes, ook al krijgt Chukkie meestal meer want Chukkie is wat meer de jager en Chikkie wacht het liefst tot je het bij 'm naar binnen brengt.

 

Verder zijn ze allebij dol op zwemmen, ik laat meestal het bad een beetje vollopen en dat gaat er een soort drijvend vlot in, en ook hebben wij nog een klijn water pompje die ik er ook in doe zodat het water in iedergeval in beweging is. Vinden ze heerlijk.

 

Ik hoop zo een beetje mijzelf en mijn 2 baardagamen goed te hebben voorgesteld. Zijn er nog vragen stel ze dat gewoon.

post-21-1133387450.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mike

welkom op de forum

de foto is niet zo duidelijk maar de namen vind ik wel goed gevonden en zijn wel grappig

nog veel plezier met je beestjes en hier op de forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey mike

welkom op de forum

de foto is niet zo duidelijk maar de namen vind ik wel goed gevonden en zijn wel grappig

nog veel plezier met je beestjes en hier op de forum

Ja inderdaad sorry voor de brakke foto's probeer vandeweek even met de goede camera een foto te maken, maar daar moeten 4 batterijen in en die had ik even niet:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mike,

 

Welkom op het forum. :rolleyes:

 

Leuk dat je je eigen en de baardjes gelijk even hebt voorgesteld. :)

 

Leuke namen hebben je baardjes. ;)

 

Nog veel plezier op het forum.

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mike,

 

Welkom hier en veel plezier gewenst

 

Ik heb zoeen voorgevoel en ik zie het een beetje aan het kopje van de diertjes en de staart breedte dat ik een mannetje en een vrouwtje heb.

 

Dit dacht ik in het begin bij mijn baardjes ook, later bleek dit precies andersom te zijn :wacko:

 

Groetjes Feiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mike

welkom op dit gezellige en informatieve forum

leuk dat je jezelf en je baardjes gelijk hebt voorgesteld

leuke namen hoor ik vind ze niet raar hoogstens apart

maar daar hou ik wel van

mag ik vragen hoe oud je baardjes zijn???

de reden dat ik dat vraag is omdat je verteld dat je morio,s voert

die zijn namelijk niet geschikt voor jonge baardjes

bedoel je mischien buffalowormen???

links hier op t forum staat voeding daar staan foto,s met de namen erbij

van diverse voedseldieren

nou ik wens je veel plezier hier op het forum

en natuurlijk vooral met je baardjes

grtjssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je hebt gelijk het zijn buffalo wormpjes, verander het gelijk even in mijn topicleuk al die reacties van jullie, wist niet dat het hier zo druk zou zijn... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook van mij nog een hartelijk welkom hier op dit forum

en dat je maar lang van deze drukte mag genieten :D

grioetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

welkom hier

 

gr marianne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×