Jump to content
Sign in to follow this  
Jordy

Eten Alleen Wormen

Recommended Posts

mijn baardagamen willen alleen nog maar wasmotlarven en moriowormen. en ze pakken er meestal maar 1 of 2 en dan willen ze niks meer. ik heb geprobeerd ze krekels te voeren maar die pakken ze niet meer, en het is bij allebei de baardagamen zo. kan ik hier iets aan doen of moet ik ze iets anders gaan aanbieden ofzo??? groenten en fruit eten ze trouwens redelijk goed.

 

mvg jordy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jordy,

 

Ik denk dat je je baardjes teveel verwend hebt met wormen.

 

Laat de baardjes een paar dagen vasten, en geef ze dan

krekels of sprinkhanen.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het ook nie zijn, dat je baardjes een winterslaapje gaan doen, en daardoor minder beginnen te eten, en wat kieskeuriger zijn.

 

beste oplossing lijkt mij ook eventjes een dag of 2 niks van diertjes geven, en dan ze een paar krekels of sprinkhanen presenteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze gister en vandaag geen eten gegeven maar ik vind het wel zielig want elke keer als ik binnen kom lopen denken ze dat ze eten krijgen en kijken ze mij hoopvol aan :( maar ik ga morgen vroeg kijken of ze krekeltjes willen :unsure:

ik hoop het!!!!

 

mvg jordy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jordy onthoud goed de aanhouder wint

zorg dat jij de winnaar word

dus vol houden hoor

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben vandaag weer krekels op :):) de kleine heeft er 1 op en de grote 4 dat is al meer dan normaal!!! nog niet echt veel maar komt denk ik wel goed en mijn moeder had er meer moeite mee als ik :P maar ik vond het ook wel zielig voor ze!

 

mvg jordy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×