Jump to content
Sign in to follow this  
beuk

Vraagje

Recommended Posts

hallo

onze spike is ongeveer een jaartje oud en we hebben hem nu een paar maanden

hij poept ongeveer 1 keer per week en dat laat hij goed merken want dan wilt hij uit het terrarium

maar als ik hem eruitneem om mee op de bank te gaan zitten (ik leg dan eerst een handdoek waar ie op mag poepen) dan wilt ie altijd gaan lopen en ben ik genoodzaakt hem terug te zetten,omdat ik bang ben dat ie van de bank valt of ergens tussen valt en of dat ie ergens tussen kruipt

hij blijft nooit rustig zitten

zijn er misschien nog mensen die dit meemaken

moeten we hem misschien meer uit de bak halen opdat ie dat meer gewoon gaat worden of kan dat geen kwaad dat ie hier gewoon rondloopt

de vorige eigenaars hebben mij niks uitgelegd over het beestje en ik kan ze niet meer bereiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo

 

Het zijn natuurlijk ook geen schoothondjes. De ene is ook al wat makker dan de andere. Als je ze wil laten lopen zet je ze best gewoon even op de grond, effe de benen uitslaan en dan terug in het terra.

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello, die van mij kakt wel elke wel eens per dag soms 2 keer hji is wel wat jonger, ik weet niet wat de gewone hoeveelheid is dat die beeste poepe ma die van mij kan er wat van :P

die van mij blijft de ene dag heel rustig bij me zitte als ik hem bij me zet maar soms ook helemaal niet, hij is al een paar keer van de zetel gesprongen dan keek ie wat rond en dan liep ie vanzelf terug zijn bak in. echt wel grappig ik denk da de vloer iets te koud is voor hem, maar het is wel handuig natuurlijk als hij dat doet gewooon raampje dicht doen en beest zit erin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Beuk!,

Mijn baardje ging ook altijd gek doen (tegen het glas op beuken en er uit willen) ik wist eerst niet waarom hij dit deed, maar toen kreeg ik door dat hij dat elke keer deed als hij moest poepen. Immidels doet hij dit niet zo vaak meer. Mijn baardje is een jaar en een maand oud en hij peopt omgeveer om de 1 a 2 dagen.

groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×