Jump to content
Sign in to follow this  
wijffie_berg

Terrarium Naast Elkaar?

Recommended Posts

Goedemorgen !!

 

Dinsdag is het zover, we krijgen ons koppeltje baardjes van een vriendin.

We willen de baardjes die we nu hebben en de baardjes die we dinsdag krijgen in 2 of 3 terra's in dezelfde kamer plaatsen.

Mijn 2 baardjes zitten nu bij elkaar en het koppeltje zit bij elkaar.

Nu is mijn vraag: moet er een scheidingswand tussen de terra's zodat ze elkaar niet kunnen zien?

Ik heb de 3e bak zodat de mannetjes evt. gescheiden kunnen worden, maar geeft het geen stress als ze elkaar toch zien maar in verschillende terra's zitten?

 

Groetjes,

Cora

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

als ik het goed begrijp zijn het glazen terra's en dan kun je misschien best een scheidingswand plaatsen want als ze mekaar kunnen zien gaan ze waarschijnlijk tegen de raam aanlopen met alle gevolgen vandien

maar ja dit is mijn mening he

misschien dat andere er meer ervaring mee hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh,

hoeft helemaal niet! Die beestjes kunnen wel wat hebben en ze lopen echt niet door het glas heen. Het is juist leuk om te zien dat deze beestjes met elkaar communiceren. Dat maakt het allemaal veel leuker om naar te kijken.

 

De Mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel simpel merk je dat ze maar blijven krabben tegen de ramen of stresserig worden

plak je met een plakbandje gewoon even een vel paier tussen de terra,s en opgelost

grtjssssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
heel simpel merk je dat ze maar blijven krabben tegen de ramen of stresserig worden

plak je met een plakbandje gewoon even een vel paier tussen de terra,s en opgelost

grtjssssssssssssssss

hoe simpel kan het soms toch zijn he ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×