Jump to content

Recommended Posts

ik geef mijn baardagamen 2 keer per dag eten 1keer s'morgens als de lamp aan gaat en 1 keer s'avonds als hij uit gaat. moet ik hiermee doorgaan of is het beter om ze in 1 keer eten te geven of s'middags?

en ik geef ze ook elke dag water met een spuitje in dat water zit opgeloste vita total. moet ik misschien mineralen in het water doen of kan het zo ook want ik heb thuis ook een flesje met vitaminen D3 staan als dat beter is, maar waar ik hem gekocht heb zeide dat ik vita total in water moes oplossen!!

 

met vrg jordy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jordy ;)

 

met 2 * eten per dag is niets mee

alleen de wijze waarop

s'avonds voor de lichten uit gaan is niet echt aan te raden daar het voedsel niet of nauwelijks verteerd de dieren gaan dan ook slapen

s'morgens is ook niet echt aan te raden daar de dieren nog niet actief zijn beter is zo tegen de middag en of de late namiddag

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Jordy

 

Ik vermoed dat je jonge dieren hebt?Zoniet is 2 keer per dag eten wel heel veel!

Zoals Jo zegt zijn je voedertijden niet echt aan te raden.

Vita Totaal moet je niet oplossen in water, het is een poeder dat je over het voedsel moet doen. Elke dag moet je dit niet geven dat is veel te veel. Vitaminen moet je maar 1(volwas)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zuig mijn poederpreparaten vaak op met een spuitje. Daarna zuig ik er wat lauw water bij op. Even schudden en direct in het mondje spuiten. Dat gaat fantiestasch!!! :P Al lost het inderdaad niet goed op. Het "vernevelt"wel.

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef ze nou eten als ik uit school kom en na het avond eten (half 6) en ze zijn inderdaad nog niet zo oud! bedankt voor de tips

 

met vrg jordy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×