Jump to content
Sign in to follow this  
mikeneneas

Noten

Recommended Posts

Heb het nog nergens gelezen, maar mogen baardjes ook soms een nootje eten. En dan denk ik niet aan gezouten pindas of cashewnoten, maar aan een vers hazelnootje, walnoot, pecanoot, etc ...

Iemand een antwoord ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in dit geval denk ik niet dat ze het niet mogen eten, en zijn inmiddels vruchten. maar volgens mij zijn deze een beetje te hard voor je baardjes, en kunnen verstopping veroorzaken.(messchien een papje maken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Mikeneneas,

 

Ben je van plan om gezellig samen met je baardjes bij de tv een nootje te knabbelen? Vergeet dan niet de dipsausjes :D . Die kan jij ook gebruiken om je krekel of sprinkhaan in te dopen zodat hij wat smakelijker word voordat je hem opeet :P Het zijn geen knaagdieren hoor maar reptielen.

 

Gr: Lizard lady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, Hot-ice.

 

Voor het geval dat je het verschil niet weet tussen vruchten en zaden even een uitleg. vruchten hebben een zachte buitenkant en veel kleine zaadjes of een hele grote van binnen, met uitzondering de aardbei. Noten hebben een harde dop en het eetbare zit van binnen. Noten zijn echt niet geschikt als voedsel voor een baardje, ook niet als een papje :angry: Wat geef jij aan je baardjes, laat je ze met de pot meeeten? Probeer eens gezellig een krekel of sprinkhaan levend op te eten.

 

Gr: Lizard Lady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×