Jump to content
Sign in to follow this  
Saratjeuh

Kweker Of Leverancier Voedseldieren

Recommended Posts

hoi wij geven onze sprinkhanen wat havermout en andijvie

en redrunners zijn zeg maar een soort kakkerlakken

grtjsssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Diana

 

Als je sprinkhanen langer wil houden koop je beter nimfen ipv volwassen. De volwassen sprinkhanen zijn meestal oude dieren die al meegedraaid hebben in de kweek.

 

@ Jeroen

 

Dat je baardagamen nog niet ontploft zijn met zo'n hoop eten! :blink:

Met de hoeveelheid morio's die jij in een week voert kom ik meer dan een half jaar toe!

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee echt olly,

 

ze weigeren af en toe wel dan staat bakje dr paar dagen, maar onze kerel eet echt veel. mLady momenteel ook maar zoals eerder gepost, aantal morio`s gemindert. heb nmlk ff bestelling gedaan bij marc dus weer krekels zat en sprinkhanen.

 

nu maar zie3n hoe het gaat maar ze vreten me helemaal kaal :) moet ook wel,

mestonderzoek had goeie resultaten: allebei helemaal niks!!! allebei errgu overdreven actief(rondjes rennen|) en net zoal eergister,gister en vandaag laat ik ze lekker in de tuin hun gang gaan. echt lachen om te zien en ze volgen mekaar ook....

 

toen kwamen ze een slak tegen........... een geknetter en gekraak........ geweldig!!!!!!!

 

Groetjes Jeroen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willen ze bij jou dan nog wel krekels eten of sprinkhanen?

Als ik eens een keer morios geef, dan kan ik het de volgende dag wel schudden, want dan pakken ze de krekels niet.

Groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterker nog, de krekesl etc zijn de enige waar ze echt moeite voor doen!!!!!!!!zelfs voor groente komen ze in de benen voor de morios nog niet eens!!!

 

de morio`s pakken ze als ze nog niet genoeg hebben gehad of als ze dr zin in hebben....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×