Jump to content

Recommended Posts

nee dat is niet echt normaal ! zou toch even langs gaan bij RA !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat elios niets meer van zich laat horen.

 

Blijf benieuwd hoe het is afgelopen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor het late antwoord, kon niet vroeger antwoord geven dit wegens medische redenen, nuja ben naar dierenarts geweest heeft mijn baardje onderzocht en heeft deze volledig gezond verklaard terwijl ook een mestonderzoek gedaan, hij kon er geen enkele uitleg voor geven, eigenaardig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst en vooral beterschap.

 

Is het rare geluid bij het baardje over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

neen is nog steeds niet gedaan, maar ben het nu al gewoon, weet echt niet wat eraan zou mankeren, als dierenarts zegt dat alles in orde is; wie ben ik om dat tegen te spreken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch een second opinie vragen bij een andere dierenarts, want dit is niet normaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een baardagaam dat eender welk geluid maakt, is ziek of er iets serieus aan de hand.

Baardagamen maken nu eenmaal geen geluiden. In jou geval (aan je verhaal te lezen) is dit een gevorderde versie van luchtwegenproblemen of infectie wat hen fataal kan worden.

Jij bent het geluid misschien al gewoon geworden, maar je baardje heeft er nog steeds last van en dit is niet goed voor hem.

Ik zou zoals Marc al zei, een andere dierenarts opzoeken want dit is echt niet normaal. Liefst een erkende reptielenarts met een goede reputatie.

Liever een paar controles meer, dan een baardje minder!

 

Hou ons op de hoogte.

Mvg Jordy

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal jullie zeker op de hoogte houden, zal er eens mee naar Gent gaan voor een second opinion

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×