elios 1 Report post Posted January 30, 2013 hallo, is het normaal dat Share this post Link to post Share on other sites
BP-Reptiles 25 Report post Posted January 30, 2013 Dit is niet normaal als dit nog het geval is zou ik even langs de DA gaan. Share this post Link to post Share on other sites
b&s 83 Report post Posted January 31, 2013 nee dat is niet echt normaal ! zou toch even langs gaan bij RA ! Share this post Link to post Share on other sites
Reptie-Farm 108 Report post Posted January 31, 2013 Inderaad naar een dierenarts. Gr Marc Share this post Link to post Share on other sites
Wil 28 Report post Posted February 1, 2013 En al geweest, en wat zij de da. Knuff wil Share this post Link to post Share on other sites
Saratjeuh 9 Report post Posted February 18, 2013 Ik ben ook wel eens benieuwd of je al naar de dierenarts geweest bent? Share this post Link to post Share on other sites
JordyS 8 Report post Posted February 22, 2013 klinkt absoluut niet als normaal gedrag.. wat zei de RA? mvg Jordy Share this post Link to post Share on other sites
poema 12 Report post Posted February 27, 2013 zou een long ontsteking kunnen zijn! al wat meer bekend? inmiddels dik een maand verder. Share this post Link to post Share on other sites
Reptie-Farm 108 Report post Posted March 4, 2013 Jammer dat elios niets meer van zich laat horen. Blijf benieuwd hoe het is afgelopen!!! Share this post Link to post Share on other sites
JordyS 8 Report post Posted March 4, 2013 inderdaad, ik zou dat ook graag willen weten.. Share this post Link to post Share on other sites
elios 1 Report post Posted March 6, 2013 sorry voor het late antwoord, kon niet vroeger antwoord geven dit wegens medische redenen, nuja ben naar dierenarts geweest heeft mijn baardje onderzocht en heeft deze volledig gezond verklaard terwijl ook een mestonderzoek gedaan, hij kon er geen enkele uitleg voor geven, eigenaardig Share this post Link to post Share on other sites
Reptie-Farm 108 Report post Posted March 6, 2013 Eerst en vooral beterschap. Is het rare geluid bij het baardje over? Share this post Link to post Share on other sites
elios 1 Report post Posted March 7, 2013 neen is nog steeds niet gedaan, maar ben het nu al gewoon, weet echt niet wat eraan zou mankeren, als dierenarts zegt dat alles in orde is; wie ben ik om dat tegen te spreken Share this post Link to post Share on other sites
Reptie-Farm 108 Report post Posted March 7, 2013 Ik zou toch een second opinie vragen bij een andere dierenarts, want dit is niet normaal. Share this post Link to post Share on other sites
JordyS 8 Report post Posted March 7, 2013 Een baardagaam dat eender welk geluid maakt, is ziek of er iets serieus aan de hand. Baardagamen maken nu eenmaal geen geluiden. In jou geval (aan je verhaal te lezen) is dit een gevorderde versie van luchtwegenproblemen of infectie wat hen fataal kan worden. Jij bent het geluid misschien al gewoon geworden, maar je baardje heeft er nog steeds last van en dit is niet goed voor hem. Ik zou zoals Marc al zei, een andere dierenarts opzoeken want dit is echt niet normaal. Liefst een erkende reptielenarts met een goede reputatie. Liever een paar controles meer, dan een baardje minder! Hou ons op de hoogte. Mvg Jordy Share this post Link to post Share on other sites
elios 1 Report post Posted March 7, 2013 zal jullie zeker op de hoogte houden, zal er eens mee naar Gent gaan voor een second opinion 1 Share this post Link to post Share on other sites