Jump to content
Wil

Vakantie Voorbij

Recommended Posts

Zo hier is alles weer normaal alles gaat weer naar school.

Heb het wel drukkies gehad, Met veel baardagaame bezig geweest, heellaas een vrouwtje niet kunnen redden, Maar dat had ik al geschreven hier.

Bob natuurlijk niet te vergeeten, Daar ben ik ook elke dag mee bezig, Moet zeggen gaat heel goed. In de weken dat ik hem heb, hebben we veel van elkaar geleert, Ik weet hoe ik hem moet pakken uit z`n terarium, Praaten en hem vanonderen benaderen, Hand onder zijn buik en dan pakken, Doe ik het anders ren hij weg, het is wel altijd dat zijn baard pik zwart wordt, maar hij is toch op zijn manier nog bang, heb nog niet zijn vertrouwen terug, Maar wordt aan gewerkt.

Als ik rustig tegen hem praat en zeg het is goed, en aai hem dan , Dan wordt zijn baard weer licht. Het vertrouwen komt wel bij hem, Ik heb gedult, Maar hoe bang hij was toen ik hem ging halen, Is hij al veel verandert, en is zelfs gewoon erg lief, bij mij dan he, Me zoon kan niets met hem doen, Dat pikt Bob niet, haahahah.

Nu niet meer oppassen op baardagaame van andere, Gewoon weer elkedag Bob en Marley.

Nou moet ik zeggen Marley is rustig en ligt lekker, en is erg lui, Ga hem maandag in bad zetten, Poept hij meestal (Watervrees) en even mestonderzoekje doen voor hij zijn winterrust in ga.

Hoe was jullie vakantie.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×