Jump to content
Sign in to follow this  
baardagaamgeak

Hallow Mensen

Recommended Posts

heey heey baardagaam liefhebbers :cheer: ,ik heb me eigen terra gebouwt ziet er echt tof uit voor een leek B) hahaha ik heb een mannelijk baardje genaamd skunk :lol: van 3jaar oud weegt 500 gram en is ongeveer 50cm groot.

wat ik de laatste tijd merk aan me baardje hij krabt elke dag wel 5 tot 10 min aant het glas en gaat van links naar rechts in zn terra wat is dit mensen?? ook zet hij zijn ogen helemaal bol op als je dan op het glas tikt doet hij zijn ogen pas nrml kan iemand mij vertellen wat dit is??

verder heb ik afgelopen woensdag een mestonderzoek laten doen bij iemand die er echt wel verstand van heeft de langstraat in waalwijk daar is uitgekomen dat skunk wormen had preciese benaming weet ik niet nou hebben ze me drontal meegeven dit heb ik vandaag toegepast 0.5 ml is gezegt afgestemt op skunk zijn gewicht naar 3 weken herhalen...

nou wil ik als de kuur afgelopen is heel me terra reinigen met dettol de losse spulletjes stenen takken enz reinigen met stoomcleaner nieuw zand erin

en dan maar wachten todat skunk poept en dan weer laten onderzoeken (kan iemand zeggen of me baardje gezond gewicht lengte enzo heeft en of er goeie resultaten zijn met drontal,en why dat gekrab aan de ramen??) ALLEN INFORMATIE EN TIPS ZIJN WELKOM BEN EEN BEGINNER EN LEREN IS NOOIT SLECHT!! :lol: mensen alvast hartstikke bedankt en grtjes en pootje van Skunk

 

mvg mitchel b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mitchel ;) welkom hier :cheer:

 

Fijn dat je je even hebt voorgesteld :)

Het medicijn drontal wordt gebruikt als ontwormingsmiddel bij honden tegen rond-,spoel-,zweep-, lint- en haakwormen.

Zelf heb ik met dit medicijn geen ervaring, maar ik mag aannemen dat de arts wel weet wat hij doet zeker qua dosering.

Laat het ons zeker weten wat de resultaten zijn.

Wat gewicht en lengte betreft is dit zeker goed :rolleyes:

Het krabben aan de voorruitjes is een normaal gedrag dat ieder baardje eens vertoond en is meestal een teken dat hij wel eens de andere kant wilt verkennen :D

Succes en veel plezier hier ;)

 

Groeten, Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum!

 

Hopelijk zijn de wormen snel opgelost! MAar als je naar een reptielenarts geweest bent zal dit wel geen probleem zijn... Ik heb ook nog geen ervaring met de medicatie.

Het glas krabben is inderdaad van 'ik wil eruit!' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ook nog van Harte Welkom op het forum. :cheer:

 

Groetjes Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×