Jump to content

Recommended Posts

Morgen moet ik om 11.30 bij de da zijn met Yello.

 

Hij is al een paar dagen stil en eet bijna niets, Hij is vutloos en heb gelukkig zondag in bad gepoept, van een week. Jammer genoeg weet ik zijn leeftijd niet, Ik heb hem opgevangen van de Reptiele Opvang Haarlem, Hij blijf bij mij tot z`n dood.

 

Ik vind dat hij zwarte flanken krijgt, en dat vertrouw ik niet, Had Dena ook, en was voor haar te laat, haar lever was gescheurt.

 

img_13085903461177.jpg

 

Dus wil gewoon tjekken wat er is met Yello, Maak me toch zorgen, ik hoop dat ik voor niks ga.

 

img_13085903621177.jpg

 

Knuff wil, Lik Yello

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij duimen alvast dat je morgen positief nieuws krijgt te horen.

Veel succes morgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik Yello ben terug van de DA, en leuk was het echt niet, ik moest verplicht poeppen, voor onderzoek. Netjes gedaan en onder de loep, Tja zeg de DA hij heeft wormen eitjes, Pffff dacht ik dat verklaar me eetlust, het was stil en toen kreegen we nog te horen dat ik Coccidiose bij me draagt, Dit komt niet vaak voor bij baardagaame, en kan al jaren in het lichaam zitten.

Nu heb ik medicijne gehad voor wormen eitjes en voor de Coccidiose Baycox 0,7 ml per dag voor 2 dagen, en dit herhalen over 10 dagen.

Mocht het niet beter gaan met me moet ik terug en wordt er toch naar me lever gekeeken.

Dus hou jullie op de hoogte.

 

Lik Yello.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallootjes dinnetje Wil en natuurlijk m,n maatje Yello... Hopen dat alles goed komt na de medicatie... Dikke kus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met de behandeling, als hij deze gehad heeft zal alles wel snel achter de rug zijn!

Veel beterschap voor Yello!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach dat was niet het nieuws dat we wouden horen :( . Maar ben zeker dat hij door jou goed verzorgt gaat worden. Sucses met de verzorging en ik duim dat hij goed geneest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×